تلاش برای رفع معضلات شهری منطقه ۵ اهواز

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز گفت: با توجه به افزایش سد معبر و گسترش مشاغل مزاحم در این منطقه، برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی و رفع این معضلات شهری انجام شده است.

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از سال‌های گذشته بعضی مشاغل از جمله فروشندگان دام در حاشیه خیابان‌ها، انبارهای ضایعاتی، مصالح‌فروشان و دکه‌های بدون مجوز در اهواز گسترش یافته است که با سد معبر امکان تردد آسان شهروندان در معابر را سلب کرده‌اند و برخورد نکردن با آنها سبب شده است میوه‌فروشان و دست‌فروشان نیز بساط خود را در حاشیه خیابان پهن کنند.

وی با بیان اینکه افزایش سد معبر و گسترش مشاغل مزاحم در این منطقه، برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی و رفع این معضلات را می‌طلبد، افزود: برای ساماندهی مشاغل مزاحم و سد معبر صنوف، بر اساس قانون مکاتبات لازم با اداره کل محیط زیست و مرکز بهداشت اهواز انجام شده است تا با همراهی این دستگاه‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز با تاکید بر اینکه در سطح این منطقه و سایر مناطق شهرداری تعداد دکه‌های بدون مجوز در حال افزایش است، تاکید کرد: با توجه به سد معبر این دکه‌ها، در تلاش برای پیگیری و اقدامات لازم برای جمع‌آوری و پلمب آنها هستیم.

وی تصریح کرد: مدتی است که در اهواز شاهد معضل جدیدی هستیم به این صورت که شهروندان از معبر مجاور منزل خود به عنوان انبار استفاده می‌کنند و وسایل مازاد و خودروهای فرسوده خود را در منزل رها می‌کنند که سبب شده است سیما و منظر شهر نازیبا شود، لذا در حال جمع‌آوری آنها از سطح منطقه پنج هستیم تا این معضل شهری نیز رفع شود.

کد خبر 582098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.