کاشان با پتانسیل‌های منحصر به فرد، اعتباراتی فراتر از استان را می‌طلبد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کاشان را شهری ویژه است که اعتباراتی فراتر از استان را برای امورات خود نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جواد ساداتی نژاد امروز _چهارشنبه، بیست‌وپنجم خردادماه_ در سفر نیم روزه خود به کاشان در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: به مسائل و مشکلات منطقه آگاه هستم و از این رو تلاش می‌کنیم تا در این سفر مصوباتی را برای مرتفع شدن این مشکلات صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به تلاش‌های کفیل مردم و فرماندار ویژه کاشان در بودجه ۱۴۰۱ اعتبارات بهتری را برای منطقه داریم.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برنامه سفر همه موضوعات و مشکلات این منطقه در نظر گرفته شده است، مطالبات مردم مورد بررسی قرار گرفته و مصوبات به ثمر رسیده پیگیری می‌شود تا قطعیت پذیرد.

ساداتی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اعتبارات شهرک ماهیان زینتی کاشان و آران و بیدگل گسترش این دو حوزه در برنامه مدون شده تا توسعه در تولید صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کاشان شهر ویژه‌ای است، در این شهر نمی‌توان با اعتباری معمولی امورات خود را پیش برد. حجم مطالبات این شهر فراتر از استان است لذا باید مسئولان این شهر تلاش بیشتری در جذب اعتبارات کنند.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: وحدت منطقه شمال استان اصفهان از هر مسأله‌ای مهم‌تر است و باید به آن اهتمام ویژه ورزید.

به گفته ساداتی‌نژاد طرح هدفمندی یارانه‌ها طرح حساسی است و باید این مسأله صورت می‌گرفت زیرا به نفع مردم و تولید کننده‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم تلاش‌های دشمن، ما هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی در کشور نداریم، قیمت‌ها در دنیا به‌شدت رو به افزایش است و این رشد قیمت در کشور بی تأثیر نیست.

مساعدت مصرف کننده و تولید کننده

وزیر جهاد کشاورزی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: به معیشت اقشار ضعیف جامعه نیز توجه ویژه شده و اقشار کم درآمد که در دهک پایین هستند مورد حمایت دولت قرار می‌گیرند، تلاش می‌کنیم تا غذا را در بلند مدت و کوتاه مدت ارزان تولید کنیم.

کد خبر 582057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.