مشکلی در تامین نهاده‌ها و کالاهای اساسی وجود ندارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیش از چهار میلیون تن نهاده و کالای اساسی در بنادر وجود دارد. بخش زیادی هم بر اساس قراردادها در مسیر ورود به کشور هستند و در این خصوص مشکلی وجود ندارد. تخصیص نهاده در تمامی استان‌های کشور در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جواد ساداتی نژاد امروز _بیست‌وپنجم خردادماه_ پس از ورود به کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ رکورد خروج نهاده‌های دامی از بنادر ثبت شد که این روند با پیگیری از نهادهای مربوطه یعنی وزارت راه و شهرسازی و گمرک ادامه خواهد داد.

وی افزود: بیش از چهار میلیون تن نهاده و کالای اساسی در بنادر وجود دارد. بخش زیادی هم بر اساس قراردادها در مسیر ورود به کشور هستند و در این خصوص مشکلی وجود ندارد. تخصیص نهاده در تمامی استان‌های کشور در حال انجام است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی به کمک‌رسانی و اتحاد میان تولید کننده و مصرف کننده نیاز داریم و هردو باید از هم حمایت کنند. چون اگر تولید صدمه ببیند مصرف کننده کالایی برای مصرف در اختیار ندارند.

ساداتی‌نژاد گفت: تولیدکنندگان در حوزه تولید گوشت سفید و تخم مرغ و اقلام اساسی به خوبی در حال فعالیت هستند. در شروع ایام آتی فصل برداشت برنج را در پیش خواهیم داشت و تولید خوبی در این زمینه صورت گرفته است. ممنوعیت‌های واردات برنج برداشته شده و تمهیدات مناسبی برای تهیه کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

کد خبر 582019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.