تلاش برای رفع مشکلات محله‌های جوزدان و الیادران

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: در بازدید از پروژه‌های محله‌محور محله‌های جوزدان و الیادران مشکلات این محله‌ها احصا و رفع آنها در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میثم بکتاشیان امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های محله محور محله‌های جوزدان و الیادران که به همراه رؤسا و مسئولان ادارات منطقه یک شهرداری با استفاده از دوچرخه انجام شد، اظهار کرد: این بازدید در راستای تمرکز سیاست‌های شهرداری اصفهان مبنی بر رفع مشکلات شهر به صورت محله محور انجام شد تا از وضعیت مادی‌ها، معابر، گلوگاه‌ها، فضای سبز محلی و سایر مشکلاتی که در این محله‌ها وجود دارد به صورت میدانی و مستقیم بازدید شود.

وی افزود: در بازدید از پروژه‌های محله‌محور محله‌های جوزدان و الیادران تمام مسئولان مربوطه حضور داشتند تا بتوانیم در کنار انجام روال معمول اداری هر چه سریع‌تر برای رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: برنامه بازدید با این سبک به صورت دوره‌ای در سایر محله‌ها نیز اجرا خواهد شد و امیدواریم این حرکت به پیشبرد سریع‌تر پروژه‌ها کمک شایانی داشته باشد.

وی گفت: حضور در محله‌ها موجب نزدیک شدن ارتباط بین مردم و خدمتگذاران آنها در مدیریت شهری خواهد شد و به این ترتیب شهروندان دغدغه‌های خود را به صورت مستقیم با مسئولان مطرح می‌کنند.

کد خبر 582010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.