استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت مردم در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در میز ارتباطات مردمی واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان اصفهان پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

به گزارش ایمنا، میثم مداحی با بیان اینکه هم‌زمان با سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان اصفهان میز ارتباطات مردمی وزارت مردم در محل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: میز ارتباطات مردمی وزارت مردم با حضور «سید محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده تام‌الاختیار مقام عالی وزارت و «مهری طالبی» مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده ویژه مقام عالی وزارت به همراه جمعی از کارشناسان حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدیران و کارشناسان حوزه‌های روابط کار، تعاون، اشتغال و سایر دستگاه‌های مرتبط با این وزارتخانه در محل میز ارتباطات مردمی مستقر و پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمت به مراجعان مجموعه مذکور تجهیز شده و تمامی امکانات لازم در محل مستقر شده است و تمام امور مربوط به درخواست‌های مراجعان و خدمات مورد نیاز مردم در نهایت سرعت و دقت صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش ایمنا، این برنامه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بیست‌وپنجم و بیست‌وششم خردادماه به مدت دو روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان اصفهان واقع در خیابان چهارباغ بالا، چهار راه شریعتی روبه‌روی بیمارستان شریعتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 581904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.