لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری آستارا

سرپرست شهرداری آستارا گفت: به‌منظور تسهیل در تردد خودروها، عملیات لکه‌گیری و ترمیم معابر اصلی و فرعی شهر در حال انجام است.

قاسم نوپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بارش‌های متوالی باران و تردد بیش از حد خودروهای مسافران و شهروندان موجب آسیب‌دیدگی آسفالت معابر شهری در گیلان می‌شود. شهر آستارا نیز به‌عنوان یکی از شهرهای پربارش و گردش‌پذیر استان از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: به‌منظور تسهیل در تردد خودروها، عملیات لکه‌گیری و ترمیم معابر اصلی و فرعی شهر آستارا در حال انجام است.

سرپرست شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: اردیبهشت و خردادماه سال جاری، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر لاین شمالی کوی پاسداران، کوچه‌های جنب مسجد امام سجاد (ع)، خیابان‌های شهید خدایی، مرزداران، ساحل، کشاورز و شالیزار، کوی پریان، کوچه‌های کوی نهانی، رحمانی و محرم‌نژاد، کوچه تخته فروش، بلوار معاد و محل پیاده‌روی سکوی بتنی پارک ساحلی شریعتی انجام شد.

نوپور با بیان اینکه لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهرک عباس‌آباد آغاز شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته برای اجرای آسفالت معابر شهری حدود ۲۷۵ تن قیر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری آستارا اختصاص پیدا کرد.

وی تصریح کرد: جلسات شورای اسلامی شهر آستارا به‌دلیل اختلاف‌نظر و غیبت تعدادی از اعضای شورا چندین ماه برگزار نشد و نامه درخواست شهرداری برای آسفالت معابر بلاتکلیف مانده بود که درنهایت شنبه هفته جاری، جلسه شورای اسلامی شهر برگزار و لایحه آسفالت معابر مصوب شد که در صورت تأیید در هیئت تطبیق فرمانداری، بلافاصله آگهی مناقصه برگزار و با انتخاب پیمانکار، آسفالت معابر آغاز می‌شود.

سرپرست شهرداری آستارا گفت: در این طرح معابر اصلی و فرعی شهر ازجمله بلوارهای سفیر امید، جانبازان، معاد و جمهوری اسلامی، خیابان‌های امام علی (ع) و حافظ، شهرک عباس‌آباد، معابر خاکی و خیابان‌هایی که سال‌های قبل در آن‌ها جدول‌کاری و کانیو انجام شده است، زیرسازی، لکه‌گیری و آسفالت می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 581891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.