آسفالت کمربندی خور نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار

شهردار خور گفت: کمربندی خور از پرترددترین راه‌های شهرستان است که برای روکش آسفالت آن نیازمند شش میلیارد تومان اعتبار هستیم، اما تامین این میزان اعتبار در توان شهرداری نیست.

مهدی حلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه باغ بانوان شهر خور با متراژ ۱۲ هزار و ۲۲۰ مترمربع برای استفاده بهتر زنان، نیازمند به‌روزرسانی تجهیزات است و اعتبار مورد نیاز یک میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: کمربندی خور به طول شش کیلومتر، نقطه اتصال مرکز به شرق کشور و از پرترددترین راه‌های شهرستان است که برای روکش آسفالت به شش میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اما تأمین این میزان اعتبار در توان شهرداری نیست.

شهردار خور خاطرنشان کرد: اجرای طرح ساماندهی تپه شهدای گمنام شهر در قالب تفرجگاه تفریحی‌سیاحتی، به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

حلوانی با بیان اینکه کوچه محلات جدیدالاحداث شهر خور خاکی است و نیاز به اجرای آسفالت دارد، گفت: در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری برای آسفالت معابر، دو میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ از محل بودجه شهرداری برای آسفالت معابر ۱.۲ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، افزود: در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری دو میلیارد تومان اعتبار به آسفالت معابر شهری تخصیص داده‌ایم.

کد خبر 581884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.