ظرفیت نیروی پدافند در استفاده از نخبگان داخلی چشمگیر است

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نقش این نیرو در استفاده از نخبگان داخلی و تکیه بر دانش بومی متخصصان علوم پدافندی در راستای افزایش توان دفاعی بسیار چشمگیر است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان مرکز کنترل و فرماندهی این نیرو، اظهار کرد: تأثیر قدرت برتر پدافند هوایی در توان بازدارندگی کشورمان در عرصه بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است و امروز پدافند هوایی از کارآمدترین ارکان دفاع ملی در تقابل با بیگانگان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: توانایی، قابلیت و ظرفیت نیروی پدافند هوایی ارتش در استفاده از نخبگان داخلی و تکیه بر دانش بومی متخصصان علوم پدافندی در راستای افزایش توان دفاعی که موجب ارتقای قدرت ملی شده، بسیار چشمگیر است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: پدافند هوایی متناسب با میزان اثرگذاری که در ایجاد امنیت دارد می‌تواند در ارتقای توان دفاعی کشور نقش خطیر و ارزنده‌ای ایفا کند.

وی با بیان اینکه تمامی تحرکات و شیطنت‌های دشمنان در فراتر از مرزهای کشورمان توسط غیورمندان پدافند هوایی با دقت رصد می‌شود، تصریح کرد: کوچک‌ترین تهدید علیه آب و خاک ایران عزیز با سیلی کوبنده کارکنان هوشیار و متعهد پدافند هوایی مواجه می‌شود.

کد خبر 581841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.