شهرداری در مسیر الکترونیکی شدن گام بردارد

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری باید از نیروهای کارآمد خود بهره بگیرد و در مسیر شهرداری الکترونیک گام بردارد.

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس باید از نیروهای توانمند و باتجربه‌ای که در بدنه مدیریت شهری وجود دارد، بهره بگیرد.

وی افزود: در حالی که شهردار از ابتدای آغاز دوران مدیریتی درخواست لغو مأموریت نیروهای سایر دستگاه‌ها به شهرداری را داشت و این موضوع اجرایی شد، اما هنوز شاهد حضور مدیران خارج از شهرداری طی ماه‌های اخیر هستیم، این موضوع سبب افت کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش نارضایتی‌ها خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه سبک مدیریتی در شهرداری تحت نظارت شورای اسلامی شهر است و در این راستا باید به دنبال رضایت شهروندان باشیم، ادامه داد: تصمیم‌هایی که برای شهر گرفته می‌شود باید عاقلانه و خردمندانه باشد تا شاهد توسعه شهر و رفع مشکلات باشیم.

وی تصریح کرد: رفاه کارکنان شهرداری و شهروندان مورد توجه شورای اسلامی شهر بندرعباس است تا انگیزه در شهر ایجاد شود، همچنین در حوزه شهری باید از افراد متخصص بهره گرفت، زیرا حضور افراد غیرمتخصص سبب ناکارآمدی مدیریت شهری و انباشت مشکلات شهر خواهد شد.

کناری‌نژاد گفت: لازم است در راستای شهرداری الکترونیک گام برداریم و در این مسیر باید اقدامات بسیاری انجام شود تا شاهد نتایج مؤثر آن در شهر باشیم و تنها با شعار دادن به نتیجه‌ای در این زمینه نخواهیم رسید. در تلاش هستیم تا شهرداری روی ریل توسعه قرار گیرد، البته باید ابزار لازم نیز فراهم شود.

کد خبر 581826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.