روکش آسفالت ضلع غربی خیابان جانبازان پس از ۲۰ سال

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: روکش آسفالت ضلع غربی خیابان جانبازان که خواسته ۲۰ ساله ساکنان شهرک ولی‌عصر بود، به مرحله اجرا رسید.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال گذشته به منظور روکش آسفالت ضلع غربی خیابان جانبازان واقع در شهرک ولی‌عصر بودجه‌ای اختصاص یافت و بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته برای اجرای روکش آسفالت ضلع غربی خیابان جانبازان را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مساحت این طرح ۲۱ هزار متر مربع است که عملیات اجرای روکش آسفالت آن در ضلع غربی صددرصد انجام شده است. در مدت اجرای عملیات آسفالت، ترک‌های عمیق ایجاد شده در آسفالت خیابان جانبازان به طور کامل یکدست شد تا به تردد آسان در این محدوده کمک شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال نیز عملیات عمرانی ضلع شرقی خیابان جانبازان در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر این عملیات به مناقصه گذاشته شده است که با به‌کارگیری پیمانکاری حاذق برای اجرای عملیات عمرانی، این معبر نیز تا سه ماه آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در دو ماهه نخست امسال در مجموع یک‌هزار مترمربع عملیات لکه‌گیری آسفالت به تفکیک محله‌ها انجام شده است، خاطرنشان کرد: این عملیات در محله‌های باغ زیار، گلزار، باغ فردوس، ولی‌عصر، امیرحمزه، شفق و قائمیه انجام شده است.

کد خبر 581798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.