بلاتکلیفی خریداران ملک‌های پروژه رضوان در تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حدود ۲۰ سال از شروع پروژه رضوان در منطقه ۱۷ شهر تهران می‌گذرد، به دلیل بعضی اختلافات با سازنده پروژه حدود ۵۰۰ نفر از شهروندان که خریدار ملک‌های این پروژه بودند، بلاتکلیف ماندند.

سید احمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به گزارش بازدید از محله امامزاده حسن (ع)، خواستار تعیین تکلیف پروژه رضوان در منطقه ۱۷ شدیم و حدود ۲۰ سال از شروع این پروژه در منطقه ۱۷ شهر تهران می‌گذرد و به دلیل بعضی اختلافات با سازنده پروژه حدود ۵۰۰ نفر از شهروندان که خریدار ملک‌های این پروژه بودند، بلاتکلیف ماندند.

وی ادامه داد: قسمت‌هایی که قرار بود به سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه اضافه شود نیز بیش از هشت سال است که دچار تعطیلی شده است، بنابراین لازم است که مشکلات این مجموعه‌های نیمه‌تمام رفع تا به شهروندان خدمات‌رسانی خوبی ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعطیلی هفت ساله پروژه‌هایی مانند رضوان در منطقه ۱۷ و البرز لشکرک در منطقه یک باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود تا شهروندان بیش از این انتظار نکشند.

به گزارش ایمنا، امامزاده حسن در خیابان امین‌الملک میان پل امامزاده معصوم و سه‌راه آذری، در منطقه ۱۷ شهر تهران واقع شده است کهو بر اساس شجره‌نامه موجود، امامزاده حسن از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) و پسر عموی شاه‌عبدالعظیم بوده است. بقعه وی دارای گنبد و بارگاه و صحن وسیعی است. ورودی این بنا به طرف شمال قرار دارد و اطراف آن را صحن فرا گرفته است. بین رواق و حرم، درِ خاتمی نصب شده است که روی آن با خطوط نستعلیق امامزاده حسن را فرزند حضرت امام حسن مجتبی (ع) معرفی کرده است.

کد خبر 581797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.