قیمت شکر از درب کارخانه ۱۸ هزار تومان است

رئیس اتحادیه صنف عطاری و سقط فروشان استان اصفهان گفت: فروشگاه‌های مواد غذایی که با عنوان کاسبان امین مطرح هستند هر کیلو شکر فله‌ای را با قیمت ۲۰ هزار تومان و قند فله‌ای را با قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه می‌کنند.

رضا منتظری در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: فروشگاه‌های امین شکر بسته‌بندی را با قیمت ۲۲ هزار تومان و قند بسته‌بندی را با قیمت ۲۷ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

وی افزود: البته این سبک قیمت و فروش مربوط به خرده فروشان کاسبان امین است و در دیگر فروشگاه‌ها ممکن است قیمت‌ها تا حدودی متفاوت باشد.

رئیس اتحادیه صنف عطاری و سقط فروشان استان اصفهان گفت: به طور کلی قیمت شکر از درب کارخانه ۱۸ هزار تومان است که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های دیگر، با قیمت مصوب اشاره شده به دست مصرف کننده می‌رسد.

منتظری در پاسخ به این پرسش که استقبال نسبت به خرید این اقلام چگونه است گفت: استقبال بسیار کاهش داشته است و ممکن است در آینده از قیمت‌ها تا حدودی کاسته شود.

رئیس اتحادیه صنف عطاری و سقط فروشان استان اصفهان، گفت: فروشگاه‌های مواد غذایی که با عنوان کاسبان امین مطرح هستند هر کیلو از شکر فله‌ای را با قیمت ۲۰ هزار تومان و قند فله‌ای را با قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه می‌کنند.

کد خبر 581651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.