تیم والیبال سریک گنبد به‌دنبال قهرمانی با مالکیت سردار آزمون!

تیم والیبال بانوان سریک گنبد پس از کسب مقام قهرمانی در لیگ دسته‌ اول، آماده حضور در سطح نخست لیگ والیبال بانوان ایران می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سریک گنبد فصل گذشته برای نخستین‌بار پا به رشته والیبال بانوان کشور گذاشت تا با برنامه‌ریزی هدفمند در این رشته حضوری مستمر داشته باشد. سریک گنبد از لیگ دسته‌اول کارش را آغاز کرد و پس از عملکرد فوق‌العاده در طول فصل، در فینال رقابت‌های لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور، موفق شد با اقتدار و سه بر صفر، حریف خودش علی‌بابا اصفهان را شکست بدهد و با قهرمانی به لیگ‌برتر والیبال بانوان کشور صعود کند.

مالکیت تیم والیبال سریک گنبد برعهده «سردار آزمون» مهاجم تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان و تیم‌ملی فوتبال کشورمان است که به‌همراه پدرش خلیل آزمون به‌عنوان رئیس هیئت والیبال گنبد و مدیرفنی تیم سریک، کاملاً با برنامه و حرفه‌ای در پایتخت والیبال ایران، فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

سردار آزمون که در دوران جوانی راه پدرش را طی کرده بود و در والیبال توپ می‌زد، اما آن را ادامه نداد و فوتبالیست شد، با تشکیل یک تیم والیبال در زادگاهش برای بانوان گنبدی، می‌خواهد جایگاه بانوان گنبد در لیگ‌برتر والیبال را به مردانش برساند و حالا در حال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده لیگ‌برتر والیبال بانوان کشور است.

سریکی‌ها در نخستین اقدام برای فصل جدید، با نیلوفر حجتی برای نیمکت هدایت این تیم به توافق رسیدند. پس از آن مهسا صابری ملی‌پوش اسبق تیم‌های بانک‌سرمایه، سایپا و بالیکسیر دی‌اس‌آی ترکیه با قراردادی یک‌ونیم‌ساله به عضویت سریک گنبد درآمد.

شبنم علیخانی پاسور تیم‌ملی والیبال بانوان ایران، پس از صابری به‌عنوان دومین صید بزرگ سریک لقب می‌گیرد که رسماً به نماینده گنبدی لیگ‌برتر والیبال بانوان پیوست.

با توجه به خریدهای تیم والیبال سریک گنبد، پیش‌بینی می‌شود جذب بازیکنان مطرح ادامه داشته باشد و این تیم با مالکیت سردار آزمون از نظر مالی با کمترین دغدغه فقط به‌دنبال جذب ستاره‌ها است تا به‌عنوان یک تیم مدعی در لیگ‌برتر فصل آینده حضور پیدا کند.

کد خبر 581629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.