ضرورت نگاه عادلانه به مناطق کمتر توسعه یافته اصفهان در سفر ریاست جمهوری

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع رئیس‌جمهور در سفر به استان اصفهان مصوباتی خواهد داشت که امیدواریم در این سفر و مصوبات نگاه عادلانه‌ای به مناطق به ویژه نقاط دوردست و مناطق کمترتوسعه‌یافته استان داشته باشد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به اصفهان در پایان هفته جاری هنوز قطعی نشده است.

وی ادامه داد: به طور قطع رئیس‌جمهور در سفر به استان اصفهان مصوباتی خواهند داشت که امیدواریم در این سفر و مصوبات نگاه عادلانه‌ای به مناطق به ویژه نقاط دوردست و مناطق کمترتوسعه‌یافته استان داشته باشند. به ویژه در حوزه راه‌ها، مراکز بهداشت و درمان، مخابرات، اشتغال و کارآفرینی و زیرساخت مناطق توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین باید بحث منابع مالی که از مصوبات سفر است تضمین داشته باشد، این گونه نباشد که تنها روی کاغذ باشد و قول‌ها عملیاتی نشود چراکه مردم دلسرد خواهند شد.

وی اضافه کرد: استان اصفهان جزو مناطقی است که در جنگ تحمیلی و سازندگی خوش درخشیده است، از این‌رو از رئیس جمهور انتظار داریم با توجه به شرایط موجود استان اصفهان نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌ها و مناطق این استان داشته باشد.

سلیمی با بیان اینکه بحث زاینده‌رود مدنظر همه نمایندگان استان اصفهان در سفر ریاست‌جمهوری است، گفت: مسئله آب یکی از مشکلات استان است که امیدواریم با تصمیماتی که در این سفر اتخاذ می‌شود زاینده‌رود احیا و فرونشست زمین مدنظر قرار بگیرد تا میراث فرهنگی و گردشگری دچار چالش نشود.

وی اضافه کرد: انتظار داریم رئیس‌جمهور، معاون اول و وزرا در نقاط کمترتوسعه‌یافته مانند شهرستان سمیرم حضور پیدا کنند و در راستای حل مسائل و مشکلات از جمله زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذاری و اشتغال که طی سال‌های گذشته در این مناطق با مشکل مواجه است، جامه عمل بپوشانند.

کد خبر 581628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.