امتناع ملی‌پوشان وزنه‌برداری از حضور در اردوی تیم ملی!

گویا ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران هنوز خواسته‌هایی از فدراسیون دارند و به اردوی تیم‌ملی نمی‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از تغییر و انتخاب سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری کشورمان، ۲۳ وزنه‌بردار توسط "سعید علی‌حسینی" به اردوی آمادگی تیم‌ملی فراخوانده شدند تا برای حضور در مسابقات بازی‌های همبستگی آسیا اعزام شوند.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن‌پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی‌وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی برای حضور در اردوی تیم‌ملی به‌مدت بیست‌ویک روز به اردو دعوت شدند.

در این بین برخی از وزنه‌برداران ملی‌پوش از حضور در اردو سر باز زده‌اند، گویا نظر آنان این است با این شرایط بازگشت به اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری امکان‌پذیر نیست؛ آنها تاکید دارند که: "خواسته‌های به حقی داشتیم، اما فدراسیون هیچکدام از آنان را برآورده نکرده است".

داودی یکی از دارندگان مدال طلای جهان گفته است که: "فدراسیون خوابگاه‌ها، سونا، جکوزی و دیگر خواسته‌های در حد اردوی تیم‌ملی درست کرده است که ما برگردیم؟ اگر این اتفاق نیفتاده باشد بدون شک برگشتی در کار نیست؛ یکی دیگر از خواسته‌های مهم ما برکناری کسانی بود که بدون هیچ تخصص و سررشته‌ای در کار وزنه‌برداران دخالت می‌کردند و این افراد هنوز در رأس کار هستند".

کد خبر 581601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.