تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ماشین‌آلات خدمات موتوری

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: برای نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات شهری در این سازمان ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسن نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته سه دستگاه کامیون ۱۰ چرخ و چهار دستگاه جاروب خیابانی به ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اضافه شد.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید ماشین‌آلات خدمات‌شهری برای رینگ سوم اختصاص می‌یابد، افزود: از اول تیرماه نظافت و رفت و روب رینگ سوم به صورت مکانیزه و با حذف کامل کارگر انجام می‌گیرد؛ زیرا در گذشته شاهد حوادث ناگواری و تصادفات بودیم.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: تمام خدمات شست‌وشوی رینگ‌سوم شامل شست‌وشوی نرده‌های مسیر بی‌آرتی، گاردریل خیابان و تابلوها توسط ماشین‌آلات این سازمان انجام می‌شود، همچنین برای تسریع در امور پروژه‌های عمرانی، ماشین‌آلات را در اختیار معاونت عمران قرار دادیم که در اجرای پروژه‌های پل‌بهاران و جاده خاتون‌آباد از رینگ چهارم تمام تجهیزات مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: ارائه خدمات به مناطق مختلف شهر و کمک به تسریع پروژه‌های شهر و پیشگیری از وقفه در امور عمرانی در دستور کار سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان است.

نظام‌زاده با بیان اینکه نوسازی ماشین‌آلات یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی سازمان خدمات موتوری است، گفت: درصورتی‌که ماشین‌آلات و تجهیزات این سازمان نوسازی نشود، با فرسودگی آن ریزش شیرابه و گرد و خاک از آن را شاهد خواهیم بود؛ لذا باید نوسازی این امکانات در جهت حفظ مسائل زیست‌محیطی در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در شش‌ماه نخست امسال، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار صرف نوسازی ماشین‌آلات خدمات شهری شود، گفت: درحال‌حاضر ۱۱۰ ماشین‌آلات عمرانی در اختیار مناطق و سازمان‌ها برای انجام پروژه‌های شهر و ۱۳۰ دستگاه تجهیزات و خودروهای خدمات شهری برای رفت‌وروب شهر و دو تعمیرگاه در گردنه زینل و آبشار سوم برای توزیع، تقسیم و تعمیرات ماشین‌آلات عمرانی و خدمات شهری انجام می‌شود.

کد خبر 581498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.