سقف استخر جهان‌پهلوان تختی ایمن‌سازی می‌شود

شهردار زرین‌شهر گفت: با توجه به بروز مشکلات فنی و خطر ریزش سقف استخر جهان‌پهلوان تختی به‌دلیل فرسودگی سازه سقف و احتمال بروز آسیب‌های ناگوار برای شناگران، این مجموعه تعطیل و عملیات بازسازی و سامان‌دهی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی با اشاره به روند اجرای پروژه بازسازی استخر جهان پهلوان تختی زرین‌شهر، اظهار کرد: استخر جهان‌پهلوان تختی از جمله اماکن شهرداری است که از زمان تأسیس آن تاکنون، هیچ‌گونه تعمیرات اساسی انجام نشده است.

وی حفظ امنیت شهروندان را اولویت و خط قرمز مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های مختلف دانست و افزود: با توجه به بروز مشکلات فنی و خطر ریزش سقف استخر جهان پهلوان تختی به دلیل فرسودگی سازه سقف و احتمال بروز آسیب‌های ناگوار برای شناگران، این مجموعه تعطیل و عملیات بازسازی و سامان‌دهی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه سازه سقف استخر با روش مهندسی خاصی ساخته شده است، خاطرنشان کرد: براساس آنالیزهای انجام شده بازسازی سقف استخر جهان پهلوان تختی نیازمند بیش از شش میلیارد تومان اعتبار است که با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها هزینه قابل توجهی برای مدیریت شهری زرین‌شهر به شمار می‌آید.

اسماعیلی‌احمدی، یکی از اهداف آغاز عملیات ساماندهی استخر جهان‌پهلوان تختی را توسعه روحیه نشاط و شادابی میان جوانان دانست و تصریح کرد: با توجه به نقش استخر بر سلامت جسم و روان شهروندان و مطالبه علاقه‌مندان ورزش شنا، پروژه بازسازی و ایمن‌سازی سقف تنها استخر شهرستان لنجان توسط واحد امانی شهرداری شهرداری آغاز شد تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها به مطالبه شهروندان جامه عمل پوشانده شود.

وی گفت: بهسازی تأسیسات برق و روشنایی، استانداردسازی سیستم گرمایشی، تهویه هوا، تعمیر موتورخانه و لوله‌کشی در کنار بازسازی و ایمن‌سازی سقف استخر در حال انجام است و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن این مجموعه ورزشی با ایمنی کامل در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 581471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.