ایران یک _ الجزایر ۲/ نمایش ضعیف شاگردان اسکوچیچ

تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی مقابل الجزایر قرار گرفت که با نتیجه دو بر یک، بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ایران برای یک بازی دوستانه، یکشنبه _بیست‌ودوم خردادماه_ مقابل تیم فوتبال الجزایر قرار گرفت که بازی با نتیجه دو بر یک به نفع الجزایر تمام شد.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: امیر عابدزاده، سیدمجید حسینی، امید نورافکن، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی (امید ابراهیمی)، سعید عزت‌اللهی (میلاد سرلک)، احمد نورالله‌ی (مهدی مهدی‌پور)، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده (حسین‌زاده)، مهدی طارمی و سردار آزمون (عارف آقاسی)

ترکیب تیم ملی فوتبال الجزایر: ایرآنتونی ماندریا، احمد توبة، عبدالقادر بدران، محمد توقای، حکیم زیدادکة، اسماعیل بن ناصر، آدم زرقان، قادری، بلال براهیمی، ریاض بن عیاد، رشید غزال

شرح بازی: بازیکنان ایران بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی شانس گلزنی داشتند، اما با عملکرد خوب گلر الجزایر و آفسایدهای متعددی که اعلام شد این موقعیت‌ها از دست رفت. هرچه از مسابقه گذشته الجزایر بازی بهتری ارائه داد، عابدزاده حدوداً سه خروج اشتباه داشت که مدافعان هم در این اشتباه تأثیرگذار بودند. الجزایر موقعیت‌هایی خوبی به وجود آورد و بازی را در دست گرفت، در یک صحنه هم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. در دقیقه ۴۳ ریاض بن عیاد، گل نخست بازی را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود الجزایر تمام شود.

نیمه دوم: بازی بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت، اما بازیکنان الجزایر شرایط را کنترل کردند. اسکوچیچ در این نیمه یک مهاجم کم کرد و هافبک‌ها را به میدان فرستاد که شرایط دفاع تیمی ایران بهتر شد. در دقیقه ۶۴ ایران توسط جهانبخش به گل رسید تا بازی به تساوی کشیده شود و این بازیکن هم پس از شوت‌های متعدد پایش به گلزنی باز شود. در نیمه دوم ایران بازی بهتری ارائه داد، اما در دقیقه ۸۲ الجزایر به گل رسید. داور دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به نفع ایران تمام شد.

دقایق حساس

دقیقه ۵: طارمی، جهانبخش را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار داد که گلر با یک خروج مناسب توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶: بازیکن الجزایر روی اشتباه عابدزاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه سر این بازیکن را مجید حسینی دور کرد.

دقیقه ۱۳: شوت مهدی طارمی پس از حرکت عرضی روی خط محوطه جریمه با واکنش گلر الجزایر دفع شد.

دقیقه ۲۶: جهانبخش بازهم در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان الجزایر قرار گرفت که توپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: شوت بازیکن الجزایر از روی ضربه ایستگاهی بیرون از محوطه جریمه را عابدزاده با یک حرکت گرفت.

دقیقه ۴۸: دروازه‌بان الجزایر شوت جهانبخش را دفع کرد.

دقیقه ۵۷: شوت بازیکن الجزایر با اختلاف کم از بالای دروازه عابدزاده به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: ضربه مهدی طارمی را دروازه‌بان الجزایر

شرح گل:

دقیقه ۴۳ (الجزایر): جهانبخش پاسی رو به عقب داد که ریاض بن‌عیاد با یک توپ ربایی و جا گذاشتن نور افکن، با عابدزاده تک به تک شد و گل نخست مسابقه را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۴( ایران): نورافکن با جای گذاشتن بازیکن الجزایر پاسی روی دروازه این تیم فرستاد که جهانبخش با یک جایگیری خوب دروازه را باز کرد.

دقیقه ۸۲( الجزایر): نورافکن در محوطه جریمه ایران پاسی اشتباه داد که توپ به عمره رسید و گل دوم الجزایر را وارد دروازه ایران کرد.

کد خبر 581451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.