رفع محرومیت از محله ملاشیه اهواز

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز با بیان اینکه توسعه و رفع محرومیت محله ملاشیه در دستور کار این منطقه است، گفت: آسفالت معابر این محله در اولویت شهرداری قرار گرفته است و در اولین گام جاده کمربندی آن آسفالت شد و به بهره‌برداری رسید.

آرش دُر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ملاشیه، کریشان و خوینه سه محله محروم منطقه پنج شهرداری اهواز است و به‌رغم اینکه اعتبار مختص مناطق محروم برای آنها اختصاص داده نشده است، خدمات‌رسانی در این محله‌ها ادامه دارد و در تلاش هستیم مشکل آسفالت و فاضلاب آنها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه و رفع محرومیت در ملاشیه در دستور کار منطقه پنج شهرداری اهواز قرار دارد، افزود: آسفالت معابر این محله در اولویت شهرداری قرار گرفت و در اولین گام جاده کمربندی آن آسفالت شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز تصریح کرد: با توجه به فاصله زمانی و محل قرارگیری محله ملاشیه با نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی، برای جلوگیری از ایجاد خسارات احتمالی، تکمیل و افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی ملاشیه در دستور کار قرار گرفت و به عنوان دومین اقدام شهرداری اهواز تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: خیابان‌های محله ملاشیه در شرایط مناسبی قرار نداشت، از این‌رو ابتدا شهرداری به انجام زیرسازی مناسب اقدامات لازم را انجام داد و به‌زودی عملیات آسفالت ۱۱ خیابان این محله آغاز خواهد شد، در ادامه نیز آسفالت سایر معابر آن را انجام خواهیم داد.

دُر تاکید کرد: تعداد زیادی از خیابان‌های محله ملاشیه تابلوی راهنمایی یا تابلوی نام خیابان نبود، لذا با پیگیری‌های انجام شده این امکانات تأمین و نصب شد، همچنین با همکاری شرکت توزیع برق، نورپردازی و روشنایی خیابان‌های این محله انجام شد و با توجه به اقدامات انجام شده چهره این منطقه نسبت به قبل بسیار بهتر شد.

کد خبر 581446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.