پخش ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر اراک

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری اراک گفت: در ابتدای سال جدید برای هماهنگی اجرای آسفالت در سطح معابر شهر از مدیران مناطق شهرداری تقاضا کردیم با توجه به شناختی که از محدوده‌های شهری دارند، اولویت‌های خود را برای آسفالت‌ریزی مشخص کنند و به شهرداری مرکزی ارائه دهند.

حجت‌اله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معابر آسیب‌دیده و نیازمند بهسازی آسفالت شهر اراک در اولویت قرار گرفته است و اکیپ اجرای آسفالت به صورت دوره‌ای در سطح مناطق فعال شده‌اند تا این خدمات به صورت عادلانه ارائه شود.

وی با بیان اینکه روی منطقه خاصی برای آسفالت‌ریزی تمرکز نداریم، افزود: این اقدام از بلوار کرهرود با اجرای چهار هزار تن آسفالت آغاز شده است و در دیگر نقاط شهر از جمله شهرک‌های پردیس یک و دو، هجرت، خیابان‌های قیام و دستغیب در منطقه یک، شهرک حمید، کوی مسکن، شهرک ابوالفضل و شهر صنعتی ادامه یافته است و همچنان در حال اجرا است.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری اراک تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار تن آسفالت در سطح شهر پخش شده است و علاوه بر آن مجموعه‌ای از اکیپ‌های دستی نیز در اختیار شهرداری‌های مناطق قرار گرفته است تا لکه‌گیری و آسفالت معابر فرعی نیز از این طریق دنبال شود.

وی با بیان اینکه شهرداری مرکزی تنها آسفالت مورد نیاز را تأمین خواهد کرد، گفت: شناسایی و تشخیص محل‌های نیازمند اجرای آسفالت به مدیران مناطق سپرده شده است و در این راستا تدابیری اتخاذ شده است تا برنامه مدونی برای اجرای آسفالت داشته باشیم.

مرادی ادامه داد: در صدد هستیم با تهیه یک لیست، امکان دخل و تصرف در کار و اعمال نظرهای سلیقه‌ای را تا حد امکان کاهش دهیم.

کد خبر 581427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.