عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ خردادماه

در این بسته خبری از ضرب و شتم کارگر شهرداری علی‌آبادکتول تا افزایش کیفیت آسفالت کارخانه شهرداری ساوه و تکمیل کمربندی دوم ارومیه نیازمند ۹هزار میلیارد ریال است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اولویت شهرداری قشم ترویج ورزش همگانی

میرداد میردادی، شهردار قشم از برنامه‌ریزی برای ترویج ورزش همگانی و کم کردن آسیب‌های اجتماعی در سرزمین آب و آفتاب خبر داد و گفت: اولویت این شهرداری ترویج ورزش همگانی و پرداختن عامه قشموندان به ورزش حتی در زمان کوتاه با توجه به امکانات موجود و شرایط افراد است.

احداث بزرگترین دهکده ورزشی جنوب شرق کشور در رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: شورای شهر بودجه دهکده ورزشی رفسنجان را تصویب کرده، مکان آن در غرب شهر مشخص شده که اگر ساخته شود بزرگترین مجموعه و دهکده ورزشی در جنوب شرق کشور می‌شود.

نهضت جهادی برای ارتقای نشاط اجتماعی در ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر به بهره برداری از بوستان‌های محله‌ای به عنوان نهضتی جهادی در راستای ارتقای نشاط اجتماعی اشاره کرد و از اتمام عملیات بهسازی و بهره برداری از "بوستان محله‌ای شبنم"، واقع در بلوار هفت تیر خبر داد.

ضرب و شتم کارگر شهرداری علی‌آباد کتول

محمد کوهستانی، شهردار علی آباد کتول با اشاره به ماجرای ضرب و شتم کارگر شهرداری این شهر، گفت: صمیمانه از مردم گلستان و علی آبادکتول عذرخواهی می‌کنم اتفاقی که رخ داد بسیار زشت و نامیمون بود.

تکمیل کمربندی دوم ارومیه نیازمند ۹ هزار میلیارد ریال است

ابراهیم صفری، معاون امور زیربنایی حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: کمربندی دوم ارومیه ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

افزایش کیفیت آسفالت کارخانه شهرداری ساوه

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: تعمیرات اساسی کارخانه‌های آسفالت شهرداری ساوه انجام شده و این اقدام، گامی مؤثر در تولید آسفالت باکیفیت است.

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه فرهنگسرای کوثر

عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد گفت: یکی از پروژه‌های فرهنگی در دست اقدام شهرداری، فرهنگسرای کوثر یزدان‌شهر است. این پروژه در مساحت یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع اجرا شده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کد خبر 581369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.