۳۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته استان اصفهان مستأجر هستند

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: پنج واحد مسکونی برای خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با مشارکت خیران به بهره‌برداری رسید.

سیدمصطفی انوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بهره‌برداری از پنج واحد مسکن مددجویی، اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت گروه‌های جهادی در شهر مجلسی با هدف تأمین ضروری‌ترین نیاز مددجویان احداث و خریداری شد.

بهره‌برداری از ۵ باب مسکن مددجویی در اصفهان

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی برای خانواده‌های ایتام شهرستان مبارکه و مددجویان تحت حمایت منطقه‌سه اصفهان بوده است، افزود: برای هر واحد مسکن حدود ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی، تأمین اعتبار شد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان درمورد متراژ این واحدهای مسکونی، تصریح کرد: این پنج واحد مسکونی در متراژهای ۷۵ تا ۱۰۰ متری برای خانواده‌های ایتام و نیازمند سه نفر به بالا تأمین شد.

مهم‌ترین مشکل در تأمین مسکن مددجویان تهیه زمین مناسب است

وی با تأکید بر ضرورت ساخت مسکن باکیفیت برای مددجویان، گفت: علاوه برساخت بادوام و مقاوم، سرعت و زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها برای ما بسیار مهم است و این تعداد ظرف مدت هشت ماه احداث یا خریداری شد.

انوری با اشاره به اینکه بیش از ۳۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان مستأجر هستند، اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل در تأمین مسکن تهیه زمین مناسب است که تحقق این مهم به همکاری سازمان‌های متولی مسکن همچون اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و خیران مسکن‌ساز نیازمند است.

کد خبر 581290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.