صلابت و اقتدار کشور مدیون حماسه‌ آفرینی شهیدان است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اقتدار و صلابت امروز کشور، مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگرانی است که از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در دیدار با خانواده شهیدان والامقام «حسام‌زاده» و «حیدری» که به مناسبت میلاد حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و گرامیداشت دهه کرامت صورت گرفت، اظهار کرد: آنچه که باعث بقای نظام اسلامی شده، فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت است.

وی افزود: اقتدار و صلابت امروز کشور، مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگرانی است که از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به اینکه شهدا، قرآن را به‌عنوان یک راهبرد و رکن زیربنایی در تقابل با باطل تفسیر کردند، خاطرنشان کرد: متوسل شدن به قرآن و اهل بیت همان موتور محرکه‌ای بود که ظرفیت و توانایی لشکریان حزب‌الله را در حد قابل توجهی افزایش می‌داد.

مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا پرچم‌داران و طلایه‌داران حرکت الهی و دفاع از فرهنگ اسلامی هستند گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسؤلان نظام است.

وی تاکید کرد: امید است، بتوانیم با خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران رهروی صدیق راه آن‌ها باشیم.

کد خبر 581233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.