بارسلونا برای جذب لواندوفسکی، رقیب پیدا کرد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ یک شنبه بیستم و دوم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* در صورتی که انتقال لواندوفسکی به بارسلونا بی نتیجه باقی بماند، منچستریونایتد به رقابت برای جذب مهاجم بایرن مونیخ می‌پیوندد.

* پس از اینکه بارسلونا تأیید کرد عثمان دمبله قرارداد جدیدی با هیچ باشگاهی امضا نکرده است، چلسی شدیداً پیگیر جذب او است.

* آرسنال در حال مذاکره با فولام تازه صعود کرده به لیگ برتر انگلیس برای فروش برند لنو دروازه بان خود به این تیم است.

بارسلونا برای جذب لواندوفسکی، رقیب پیدا کرد!

دیلی میرر:

* آرسنال از جمله باشگاه‌هایی است که وضعیت مارکو آسنسیو بازیکن رئال مادرید را زیر نظر دارد تا در صورت امکان، او را به خدمت بگیرد.

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال لیورپول در نظر دارد فصل آینده نات فیلیپس مدافع خود را به صورت قرضی به بورنموث بفرستد.

گاردین:

* لیورپول برای خرید داروین نونز، مهاجم بنفیکا به توافق شفاهی دست یافته است و در حال تکمیل مدارک و پرداخت بند فسخ ۸۵ میلیون پوندی این بازیکن است.

بارسلونا برای جذب لواندوفسکی، رقیب پیدا کرد!

دیلی تلگراف:

* پیشرفت لیورپول در راه جذب داروین نونز به این معنی است که سادیو مانه مهاجم این تیم در آستانه جدایی از آن فیلدی‌ها و پیوستن به بایرن مونیخ است.

دیلی میل:

* طبق اعلام رسانه‌ها، تیم فوتبال تاتنهام در حال مذاکره برای جذب ریچارلیسون مهاجم اورتون با قراردادی به ارزش ۵۱ میلیون پوند است.

بارسلونا برای جذب لواندوفسکی، رقیب پیدا کرد!

* لیورپول در تلاش است تا هزینه انتقال داروین نونز را کاهش دهد. این درحالی است که جولیان وارد، مدیر تیم فوتبال بنفیکا، ۸۵ میلیون پوند برای مهاجم اروگوئه ای، از لیورپول طلب کرده است.

* مایک اشلی، مالک سابق نیوکاسل، پس از تماس با مدیران باشگاه دربی کانتی، با شک و تردید در مورد مسائل مالی مربوط به کریس کرشنر (مدیر فعلی باشگاه)، تلاش خود را برای نجات دربی کانتی از وضعیت بد مالی، انجام خواهد داد.

دیلی استار:

* روبرت لواندوفسکی به شدت با انتقال به بارسلونا در تابستان امسال مرتبط بوده است، اما منچستریونایتد اکنون می‌تواند این مهاجم لهستانی را از آبی اناری‌ها هایجک کرده و به خدمت بگیرد.

سان اسکاتلند:

* جاش دویگ، مدافع باشگاه هیبرنیان، توسط بولونیا به عنوان جانشین بالقوه آرون هیکی مورد هدف قرار گرفته است، که قرار است به برنتفورد بپیوندد.

کد خبر 581212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.