رونمایی از نردبان آتش‌نشانی سمنان در آینده نزدیک

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: تجهیز آتش‌نشانی به نردبان بلندمرتبه در مراحل نهایی قرار دارد و تا دو ماه آینده این نردبان به سازمان آتش‌نشانی منتقل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خراسانیان در نشست خبری خود، با بیان اینکه تجهیز آتش‌نشانی سمنان به نردبان بلندمرتبه در مراحل پایانی قرار دارد، اظهار کرد: در سفر ریاست‌جمهوری به سمنان حدود ۵۰ میلیارد تومان در قالب اوراق برای تهیه نردبان بلندمرتبه آتش‌نشانی به شهرداری تصویب شده بود، طی دو ماه آینده این نردبان به سمنان منتقل می‌شود.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۸۴۵ میلیاردی شهرداری سمنان و تأیید آن در فرمانداری، افزود: ۴۸۲ میلیارد تومان از ین بودجه مربوط به درآمدها، ۲۸۲ میلیارد تومان مربوط به فروش املاک و ۸۰ میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات تأمین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با بیان اینکه تیم‌داری جزو وظایف شهرداری نیست، خاطرنشان کرد: تیم فوتسال ساحلی به بخش خصوصی واگذار شد، چرا که در پرداخت هزینه‌های آن چالش‌هایی وجود داشت و این تیم باید با هیئت ورزشی مربوطه ارتباط بگیرد.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع حقوق کارکنان از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر است، تصریح کرد: امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکلات رفع شود.

خراسانیان با اشاره به آزادسازی محوطه عمومی شورای اسلامی شهر سمنان، اظهار کرد: امکانات لازم برای حضور شهروندان و استفاده آنها از این مکان تاریخی فراهم شده است.

کد خبر 581189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.