اجرای پروژه‌های محله‌محور در "پوریای‌ ولی" و "شاهد"

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: طرح محله‌محوری در دو محله "پوریای‌ ولی" و "شاهد" واقع در محدوده بافت فرسوده این منطقه اجرا می‌شود.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تاکید شهردار اصفهان مبنی بر اجرای طرح محله‌محوری در مناطق شهر اصفهان، اظهار کرد: شهر به عنوان عالی‌ترین نماد تمدن بشر، نقش بنیادی در ایجاد زندگی خوب برای شهروندان دارد.

وی افزود: تحولات شهرسازی و رشد شهر، موجب برهم خوردن ساختار محله‌ها شده است که عوامل متعددی از جمله بافت فرسوده، رعایت نکردن ضوابط شهرسازی، گلوگاه‌های ترافیکی، کمبود خدمات عمومی، اراضی بایر و دیگر آسیب‌های اجتماعی شهری، باعث کاهش سطح کیفیت زندگی در محله‌ها می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: در همین راستا طرح محله‌محوری در دو محله "پوریای‌ولی" و "شاهد" واقع در محدوده بافت فرسوده این منطقه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف مدیریت شهری مشارکت شهروندان در اجرای طرح محله‌محوری است، گفت: بر اساس این طرح که با نظرسنجی و برگزاری جلسات با معتمدان محلی و نتایج مطالعات مدیریت پژوهش همراه است، تعدادی پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی زودبازده در دو محله پوریای ولی و شاهد پیش‌بینی شده است.

شاطوری ادامه داد: به عنوان مثال یکی از پروژه‌ها ساماندهی خیابان "۱۵ خرداد" در محله پوریایی ولی با عرض کم و تراکم بالا است که اجرای طرح علاوه بر جلب رضایت‌مندی ساکنان محله، معضلات این خیابان نیز برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد: پروژه محله‌محوری در محله‌های پوریای ولی و شاهد منطقه هفت شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در سال جاری اجرا می‌شود.

کد خبر 581157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.