افتتاح زمین ورزش صبحگاهی بانوان در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از افتتاح زمین ورزشی بانوان در کوی امیرحمزه خبر داد و گفت: شهرداری در ایجاد فضاهای ورزشی ویژه بانوان اهتمام دارد، زیرا اهمیت ‌دادن به سلامت و نشاط بانوان در جامعه در واقع اهمیت دادن به سلامت، نشاط و سرزندگی خانواده و به تبع آن آحاد جامعه است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌تازگی زمین ورزشی بانوان در کوی امیرحمزه با حضور "شیما نساج" دارنده مدال رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان، "احسان بعیدی" معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و جمعی از اهالی منطقه افتتاح و مقرر شد این مجموعه در سه سانس صبح، عصر و شب به بانوان برای ورزش سرویس‌دهی کند.

وی تاکید کرد: شهرداری برای ایجاد فضاهای ورزشی ویژه بانوان اهتمام دارد، زیرا اهمیت دادن به سلامت و نشاط بانوان در جامعه در واقع اهمیت دادن به سلامت، نشاط و سرزندگی خانواده و به تبع آن آحاد جامعه است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به تجهیز ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی بوستان آزادی، افزود: این مجموعه با ۵۱۰ مترمربع مساحت و ۲۸۰ مترمربع پارچه برای حفاظ اطراف ایستگاه صبحگاهی آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی بوستان آزادی شش اتاقک فلزی برای نگهداری پارچه حفاظ نصب شده است، گفت: همچنین یک اتاقک در ابعاد دو در یک، برای نگهداری اقلام ورزشی تعبیه شده است.

کشانی خاطرنشان کرد: سیستم صوت شارژی، استپ، زیرانداز، دمبل یک و دو کیلوگرمی، چوب ایروبیک، ترازوی دیجیتال و جعبه کمک‌های اولیه از اقلام ورزشی است که به ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی بوستان آزادی تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با حضور در ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی بوستان آزادی و ورزش کردن، سلامت و نشاط خود را افزایش دهند.

کد خبر 581130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.