لوکاکو و جایگاهی که از دست داده است

مهاجم بلژیکی می‌داند که زمان در حال گذر است و هر چه زودتر برای فصل آینده‌اش تصمیم بگیرد، شانس بیشتری برای موفقیت خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک گفته است که نامشخص بودن آینده «روملو لوکاکو» باعث شده این بازیکن در شرایط سختی قرار بگیرد؛ چراکه می‌خواهد یک بار دیگر تبدیل به بازیکنی مهم و تأثیرگذار شود.

لوکاکو که به‌تازگی در لیگ ملت‌ها دچار مصدومیت شده، پس از اولین فصل ناامیدکننده استمفوردبریج امیدوار به جدایی از این تیم است. بازگشت به اینتر محتمل‌ترین مقصد این ملی‌پوش بلژیکی است و نمایندگان او در حال بررسی معامله با تیم سری آ هستند.

مارتینز مطمئن است که لوکاکو بهترین تصمیم را برای دوران حرفه‌ای خود می‌گیرد. او به خبرنگاران گفت: لوکاکو می‌خواهد مهم باشد و از فوتبالش لذت ببرد. مطمئن هستم که تصمیم او در تابستان تصمیم درستی خواهد بود. در بلژیک با شرایط روملو کاملاً آشنا هستیم؛ می‌دانم که قرار است تصمیم بزرگی بگیرد. در حال حاضر او تلاش می‌کند تا از مصدومیت بهبود یابد و این تنها چیزی است که در ذهنش دارد.

مشخص نیست که لوکاکو در چلسی بماند یا به هر ترتیب تصمیم به جدایی بگیرد. مهاجم بلژیکی می‌داند که زمان در حال گذر است و هر چه زودتر تصمیمش را برای فصل آینده بگیرد، شانس بیشتری برای موفقیت خواهد داشت. در چنین شرایطی آبی‌های لندن نیز به خوبی می‌توانند برای جذب یک بازیکن جایگزین اقدام کنند.

لوکاکو در اولین فصل بازگشتش به چلسی در ۴۴ بازی در تمام رقابت‌ها ۱۵ گل به ثمر رساند. تیم لیگ برتری آماده معامله لوکاکو طی یک قرارداد قرضی است، اما مبلغی در حدود ۲۵ میلیون یورو برای او می‌خواهد. ستاره بلژیکی در تیم اینترمیلان بازیکن بسیار تأثیرگذاری بود و موفق شد با این تیم به قهرمانی رقابت‌های سری آ دست یابد. بدون شک او مایل است تا روزهای پرفروغش در اینتر را تکرار کند و بازگشت به تیم سابقش می‌تواند گزینه مطلوبی باشد.

کد خبر 581077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.