نقش مدیریت شهری سمنان در پاسداشت یاد و خاطره شهید دانشگر

پدر شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» با اشاره به نقش مدیریت شهری سمنان در پاسداشت یاد و خاطره این شهید گفت: شهرداری سمنان از یاد شهدا غافل نبوده است و تمام تلاش خود را برای حفظ و نگهداری یادمان‌های شهدا به‌کار می‌گیرد.

مؤمن دانشگر، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه همه افراد جامعه و نهادهای مسئول است و باید برای حفظ و نگهداری از آنها سرمایه‌گذاری شود.

وی با اشاره به نقش مدیریت شهری سمنان در پاسداشت یاد و خاطره شهید دانشگر، افزود: در این شرایط شهرداری سمنان از یاد شهدا غافل نبوده است و تمام تلاش خود را برای حفظ و نگهداری از یادمان‌های شهدا به کار می‌گیرد.

پدر شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» با تقدیر از مساعدت مدیریت شهری در اختصاص زمین به صورت اجاره بلندمدت جهت ساخت مرکز فرهنگی شهید دانشگر، خاطرنشان کرد: با این اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر و با تلاش خانواده شهید و همکاری دیگر خیرین در آینده نزدیک، این مرکز فرهنگی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش‌تر سیدعلی مرتضی‌نژاد، شهردار سمنان گفته بود، تکریم خانواده شهدا و جانبازان همواره از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری سمنان است.

کد خبر 581033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.