حرکت جالب منچستریونایتد برای حفظ آمادگی بازیکنان!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ شنبه بیستم‌ویکم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* رابطه مالک جدید چلسی تاد بوهلی با شرکت Roc Nation، که از منافع تجاری روملو لوکاکو مراقبت می‌کند، می‌تواند نقش مهمی در بازگشت احتمالی مهاجم بلژیکی در تابستان به اینترمیلان داشته باشد.

* آرسنال از جمله باشگاه‌هایی است که در تابستان برای جذب رافینیا، وینگر لیدز یونایتد تلاش می‌کند، این درحالی است که خود بازیکن به بارسلونا علاقه‌مند است.

حرکت جالب منچستریونایتد برای حفظ آمادگی بازیکنان!

دیلی اکسپرس:

* چلسی امیدوار است دوستی تیاگو سیلوا با پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن را وسوسه کند تا تابستان امسال به استمفوردبریج برود.

حرکت جالب منچستریونایتد برای حفظ آمادگی بازیکنان!

* منچستریونایتد در حال مذاکره با یکی از ستاره‌های نوجوان خود، الخاندرو گارناچو بر سر یک قرارداد جدید است زیرا خبرهایی مبنی بر انتقال به یوونتوس همچنان به گوش می‌رسد.

* میگوئل آلمیرون در تابستان امسال نیوکاسل یونایتد را ترک نخواهد کرد، هرچند به گفته ایجنت وی که می‌گوید موکلش در "بهترین باشگاه جهان" است‌.

دیلی میرر:

* بازیکنان فوتبال انگلیس در جریان جام جهانی در ماه نوامبر با یک حرکت روحیه بخش روبرو می‌شوند، زیرا به آن‌ها توصیه شده است از اموال خود در خانه محافظت کنند و امنیت خصوصی همسرانی که به قطر سفر می‌کنند را به عهده بگیرند.

* آرسنال آماده است تا "ای نسلی مایتلند نیلیز" را در تابستان امسال بفروشد و می‌تواند او را به تیم تازه صعود کرده ناتینگهام فارست بفروشد.

حرکت جالب منچستریونایتد برای حفظ آمادگی بازیکنان!

* خوزه ماریا کروز د آن درس، مدیر کل سویا اعتراف کرده است که ژول کانده می‌خواهد در تابستان امسال باشگاه را ترک کند و نام چلسی را به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی خود در کنار بایرن‌مونیخ و بارسلونا حذف کرد.

* امضای نیوکاسل یونایتد با مت تارگت می‌تواند به معنای خروج جمال لوئیس از سنت جیمز پارک باشد، در حالی که گفته می‌شود دروازه بان فردی وودمن در حال مذاکره بر سر انتقال به پرستون است.

سان:

* منچستریونایتد در حال استخدام یک سرآشپز جدید برای تیم اصلی است تا با متخصصان تغذیه باشگاه همکاری کند و منوهای مناسب‌تری برای خوردن در خانه و محل تمرین برای بازیکنان فراهم کند.

دیلی میل:

* گفته می‌شود آندره آ پیرلو قرار است با حضور در تیم ترکیه‌ای "فاتح کاراگومروک" به عنوان سرمربی به عرصه مربیگری بازگردد.

حرکت جالب منچستریونایتد برای حفظ آمادگی بازیکنان!

* درحالی‌که تردیدها درمورد آینده روبن نوس در ورزشگاه مولینوکس همچنان وجود دارد، وولوز قصد دارد تلاش‌های خود را برای جذب ژائو پالهینیا هافبک اسپورتینگ لیسبون از سر بگیرد.

* رؤسای فرمول یک امیدوارند سال آینده، ۳۰ سال پس از آخرین برگزاری مسابقه در آفریقا، یک مسابقه جایزه بزرگ را در آفریقای جنوبی برگزار کنند و پیست افسانه‌ای کیالامی در صف میزبانی قرار گیرد.

دیلی استار:

* تیم فوتبال "مسینا" ایتالیا که با صعود به سری آ در سال ۲۰۰۴ فوتبال ایتالیا را شوکه کرد، پس از فروشش تنها به قیمت ۸۵ پنس، حالا در آستانه انحلال قرار دارد. آن‌ها درحال‌حاضر در سری C هستند و آخرین مهلت برای تکمیل فروش، فردا یکشنبه است.

دیلی رکورد:

* رنجرز در تابستان امسال باید از مواضع خود عقب‌نشینی کند. لسترسیتی قرار است مارک والر پزشک و آدام رابرتز فیزیوتراپ باشگاه را جذب کند که به تیم راگبی بریستول بی رز می‌روند، علاوه بر جدایی قریب‌الوقوع اندی اسکاولدینگ، مدیر استعداد یابی که به تاتنهام می‌رود.

* هوفنهایم قصد دارد پیشنهادی برای کو ایتاکورا مدافع منچسترسیتی ارائه دهد که او نیز هدف سلتیک است‌. باید دید او در نهایت سرنوشتش چه می‌شود.

کد خبر 580990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.