یونانی‌ها فهمیده‌اند زمان بزن و در رو تمام شده است

امام جمعه رهنان گفت: با حکم رفع توقیف توسط دادگاه یونان از کشتی دزدیده شده ایرانی که به دستور آمریکایی‌ها توسط دولت یونان مصادره شده بود، مشخص شد یونانی‌ها فهمیده‌اند زمان بزن و در رو تمام شده و ملت ایران از حقوق خود عقب نشینی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدی روز _ جمعه، بیستم خردادماه ۱۴۰۱_ در خطبه‌های امروز نماز جمعه غرب اصفهان، اظهار کرد: در سفر آتی رئیس جمهور به استان شهیدپرور اصفهان مسائل مهم استان باید مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئله آب مشکل اول استان است، افزود: با تدابیر صحیح و به موقع مشکل آب شرب و صنعت و کشاورزی نزدیک به شش میلیون نفر را می‌توان تا حدی حل کرد البته باید لطف خدا هم شامل شود.

امام جمعه رهنان گفت: موضوعات فرهنگی از مطالبات اصلی مردم شهیدپرور اصفهان است اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید اجازه داد از انقلاب هویت زدایی شود، یعنی هویت این انقلاب، اسلامی است، ظاهر و باطن اسلام باید در این نظام رعایت شود.

محمدی اضافه کرد: با حکم رفع توقیف توسط دادگاه یونان از کشتی دزدیده شده ایرانی که به دستور آمریکایی‌ها توسط دولت یونان مصادره شده بود، مشخص شد یونانی‌ها فهمیده‌اند زمان بزن و در رو تمام شده و ملت ایران از حقوق خود عقب نشینی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: اقدام سازمان انرژی هسته‌ای در برچیدن دوربین‌های فراپادمانی پس از صدور قطعنامه حکام آژانس برعلیه فعالیت صلح میز هسته‌ای ایران کاملاً بجا بود و باید فعالیت هسته‌ای بیشتر و قوی‌تر ادامه پیدا کند.

امام جمعه رهنان خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب بعد از بیان عظمت شخصیت حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «فاصله بین ایشان و امام راحل نجومی است» نشان از عظمت روحی، تواضع و خودساختگی مقام معظم رهبری است و به نظر ما خامنه‌ای خمینی دیگر است.

کد خبر 580922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.