ستاره منچسترسیتی به علاقه بارسلونا واکنش‌ نشان داد!

ملی پوش پرتغالی می‌گوید که نمی‌خواهد در مورد آینده خود تا پایان بازی‌های لیگ ملت‌ها صحبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، در مورد گزارش‌های اخیر مبنی بر انتقال او به بارسلونا سکوت اختیار کرده است. گفته می‌شود که تیم کاتالانی در حال بررسی انتقال بازیکن پرتغالی است زیرا اخیراً این باشگاه با خورخه مندز، ای جنت او ملاقات کرده است.

ژاوی، سرمربی بارسلونا از تحسین کنندگان این بازیکن ۲۷ ساله است، اما هافبک هجومی سیتی، فعلاً تصمیم خود را در مورد این انتقال احتمالی اعلام نمی‌کند.

برناردو سیلوا در مورد بارسلونا چه گفت؟

برناردو سیلوا در پاسخ به سوالی درباره ارتباط با بارسلونا پس از پیروزی دو بر صفر پرتغال مقابل جمهوری چک شب گذشته در لیگ ملت‌های اروپا، گفت: متأسفانه نمی‌توانم پاسخ دهم، زیرا در خدمت تیم ملی هستم. تمرکز من بر بازی‌های باقی مانده است، وقتی فصل تمام شود، خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد.

عملکرد برناردو سیلوا برای منچسترسیتی چگونه بوده است؟

ستاره سابق بنفیکا و موناکو از زمان ورودش در سال ۲۰۱۷، یک بازیکن برجسته برای سیتی بوده است. او نقش کلیدی ایفا کرد تا سیتی عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ تکرار کند.

برناردو سیلوا در ۳۵ بازی در لیگ برتر هشت گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد و پنج گل دیگر در لیگ قهرمانان و جام حذفی به ثمر رساند.

کد خبر 580888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.