۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
لیورپول با نونیز به توافق رسید

مهاجم پرتغالی با باشگاه لیورپول به توافق رسیده و احتمالاً جایگزین سادیو مانه در ترکیب این تیم خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، لیورپول در حال نزدیک شدن به جذب داروین نونز از بنفیکا است و ظاهراً باشگاه لیگ برتری بر سر مسائل شخصی به توافق رسیده تا تنها مانع پیش رو، مذاکره بر سر رقم انتقال بین دو باشگاه باشد.

داروین نونیز، مهاجم پرتغالی تیم بنفیکا است که در فصل اخیر عملکرد بسیار درخشانی داشته و توجه بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپا را به خود جلب کرده است. نونیز در این اخیر لیگ قهرمانان نیز خوش درخشید و به دنبال رکوردشکنی‌هایش، می‌تواند گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه لیورپول لقب بگیرد.

هنوز هیچ توافق کاملی بین باشگاه لیورپول و بنفیکا حاصل نشده است، اما قرمزهای بندر لیورپول امیدوار هستند تا با جذب نونیز، جای خالی سادیو مانه را پر کنند. وینگر سنگالی اعلام کرده است که در همین تابستان به تیم جدیدی خواهد رفت و بایرن مونیخ از جدی‌ترین گزینه‌های وی محسوب می‌شود. با توجه به اهمیت نقش سادیو مانه در ترکیب یورگن کلوپ، پرداخت هزینه سنگین برای جذب یک بازیکن جوان و مستعد از سوی لیورپول کاملاً منطقی است.

لیورپول همچنان باید بر سر رقم انتقال با بنفیکا به توافق برسد. در حال حاضر پیش بینی می‌شود که پیشنهاد ۸۰ میلیون یورو به اضافه ۲۰ میلیون پاداش از سوی لیورپول ارسال شده است تا در مجموع حدود صد میلیون یورو برای مهاجم پرتغالی هزینه شود. باشگاه بنفیکا هنوز جواب قطعی را به لیورپول نداده اما بعید است که بخواهد مقاومت زیادی در برابر پیشنهاد بالای تیم انگلیسی کند.

یورگن کلوپ یکی از طرفداران جدی سبک بازی داروین نونیز است و شخصاً بسیار علاقه مند به جذب این بازیکن است. نونیز در فصل گذشته در ۴۱ بازی برای بنفیکا ۳۴ گل به ثمر رساند.

کد خبر 580856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.