مذاکرات دیبالا با سران اینتر میلان

نراتزوری از اولین تیم‌هایی بود که پس از جدایی دیبالا از یوونتوس، صراحتاً علاقه خود را به این بازیکن ابراز کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، اینتر و پائولو دیبالا امروز اولین دیدار رسمی خود را برگزار کردند. اگرچه هنوز توافق شخصی صورت نگرفته، اما گفتگوها در فضای مثبت ادامه خواهد داشت و اینتر معتقد است که این باشگاه مقصد مورد علاقه دیبالا خواهد بود.

نراتزوری مدتهاست که به این ملی پوش آرژانتینی علاقه مند است و از اولین تیم‌هایی بود که پس از جدایی دیبالا از یوونتوس، صراحتاً علاقه خود را به این بازیکن ابراز کرد. خورخه آنتون، مدیربرنامه‌های دیبالا چندی پیش در دفتر مرکزی اینتر در میلان دیده شده است.

طبق گفته اسکای اسپورت ایتالیا، اولین پیشنهاد رسمی اینتر برای دیبالا قراردادی چهار ساله به ارزش ۶ میلیون یورو در هر فصل به اضافه پاداش خواهد بود. درخواست دیبالا و نمایندگانش ۸ میلیون یورو به اضافه پاداش است، اما هر دو طرف آماده هستند تا گام‌های بیشتری برای دست‌یابی به توافق بردارند.

باشگاه‌های دیگری همچون رم، آرسنال، منچستریونایتد و تاتنهام به شکل ضمنی مشتاق به جذب دیبالا هستند اما این بازیکن بیش از همه تمایل دارد تا در ایتالیا به کار خود ادامه دهد و بهترین گزینه برای او، اینتر میلان است. انتظار می‌رود جلسات بیشتری در چند روز آینده بین دیبالا و باشگاه اینتر برگزار شود.

کد خبر 580760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.