اسهال ویروسی چگونه ایجاد می‌شود؟ + درمان و علائم

علائم ویروس جدید اسهال (Norovirus) در روزهای اخیر مورد توجه کاربران فضای مجازی است. نورو ویروس موجب اسهال، استفراغ و حتی تهوع می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از علائم رایج عفونت نورو ویروس اسهال است، این مشکل خطر بروز کم آبی بدن را افزایش می‌دهد. بنابراین توصیه شده است که افراد به منظور جلوگیری از بروز کم آبی بدن به مقدار فراوان مایعات به ویژه آب بنوشند زیرا کم آبی بدن باعث بروز مشکلات جدی برای بدن می‌شود.

درمان اسهال نوروویروس

معمولاً افراد پس از ابتلا به اسهال، سعی در درمان و پیشگیری از ادامه آن دارند، اما به نظر می‌رسد که اسهال ناشی از عفونت نورو ویروس به دفع سریع‌تر ویروس از سیستم گوارش کمک شایانی می‌کند. بنابراین ممکن است در صورتی که این نوع اسهال را با درمان‌های خانگی یا دارو برطرف کنید ویروس برای مدت طولانی‌تری در روده شما باقی بماند.

بهتر است تا زمانی که از علت بروز اسهال مطمئن نشده‌اید، اقدام به خوددرمانی نکنید و فقط مراقب باشید دچار کم آبی بدن نشوید. در صورتی که اسهال ناشی از عفونت نورو ویروس پس از گذشت دو تا سه روز برطرف نشد، به پزشک مراجعه کنید. برای تشخیص علت بروز اسهال باید به پزشک مراجعه کنید.

کد خبر 580743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.