آغاز طرح پاکسازی و زیباسازی محله‌های بندرعباس

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس از آغاز اجرای طرح پاکسازی و زیباسازی محله‌های این کلان‌شهر خبر داد و گفت: در قالب این طرح، تعمیر و تعویض مخازن زباله و جانمایی جهت مخازن جدید انجام می‌شود.

رحمت‌اله دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست که امسال برنامه‌های آن با شعار "محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه، فناورانه" برگزار می‌شود، اظهار کرد: طرح پاکسازی و زیباسازی محله‌های شهر بندرعباس به‌صورت هفتگی در مناطق چهارگانه شهر بندرعباس با تلاش و خدمات‌دهی کارگران تنظیف و جمع‌آوری زباله، کارگران حفظ و نگهداری فضای سبز، معاونان خدمات شهری مناطق، رؤسای نواحی، مدیران مناطق و همکاری سازمان‌های زیرمجموعه معاونت خدمات شهری در حال انجام است.

وی با اشاره به جزئیات طرح پاکسازی و زیباسازی محله‌های بندرعباس، افزود: نحوه اجرای این طرح به این صورت است که پایان هر هفته در هر یک از مناطق چهارگانه شهر، یک محله مشخص می‌شود و با به‌کارگیری توان نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات اعم از بیل، لودر و کامیون اقدام به بهسازی محله‌ها، لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی، کوچه‌ها و نوارهای حفاری و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس ادامه داد: تعمیر و تعویض مخازن زباله و جانمایی جهت مخازن جدید نیز در قالب طرح پاکسازی و زیباسازی محله‌های بندرعباس انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل افزایش دمای هوا در شهر بندرعباس که باعث کاهش توان نیروی انسانی و استهلاک بیشتر ماشین‌آلات و تجهیزات خواهد شد در ایام تابستان طرح پاکسازی و زیباسازی محله‌ها ماهیانه در چهار منطقه شهرداری قابل اجرا خواهد بود که تعداد محله‌های آنها به ۱۶ محله خواهد رسید، اما در صدد هستیم در شش ماه دوم سال تعداد هشت محله در هر منطقه که در مجموع ۳۲ محله خواهد بود، به‌صورت ماهیانه اجرا شود.

دهقانی خاطرنشان کرد: جهت هرچه بهتر شدن شرایط فعلی و امکان خدمات‌دهی بهتر و کامل‌تر در قلب محله‌های شهر، همراهی و کمک شهروندان را می‌طلبیم و امیدواریم در سایه این همکاری‌ها شهری زیبا و آباد را بسازیم.

کد خبر 580739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.