پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه فرهنگسرای کوثر

شهردار نجف‌آباد گفت: یکی از پروژه‌های فرهنگی در دست اقدام شهرداری، فرهنگسرای کوثر یزدان‌شهر است. این پروژه در مساحت یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع اجرا شده و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی و آب‌وهوای منطقه نجف‌آباد، تجمع‌ها و مراسم طی شش ماهه دوم سال، در سالن و فضای سربسته برگزار می‌شود اما سالنی درخور و شأن، وجود ندارد؛ بنابراین احداث فرهنگسرای کوثر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به مطالعات و نیازسنجی‌های انجام شده برای اجرای این طرح، افزود: جمعیت زیاد منطقه و نبود سالن اجتماعات مناسب برای برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی، موجب شد شهرداری نجف‌آباد نسبت به احداث فرهنگسرای کوثر اقدام کند.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: ظرفیت سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای کوثر ۲۵۰ نفر و متراژ آن ۳۳۰ مترمربع است. این طرح با مبلغ اولیه ۹۲ میلیارد ریال در سه طبقه شامل دو طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف در دست اجرا است.

امامی با بیان اینکه اسکلت سازه فرهنگسرا اسکلت ترکیبی بتنی و فلزی است، تصریح کرد: بخش‌های مختلف این فرهنگسرا شامل آمفی‌تئاتر، مخزن کتاب، موتورخانه، سالن مطالعه، سالن تمرین نمایش، سالن نمایشگاهی، مجموعه اداری، سرویس بهداشتی، کلاس و کارگاه‌های آموزشی، کارگاه خلاقیت، نمازخانه، آبدارخانه و راهروی خروج اضطراری است.

وی اضافه کرد: پروژه فرهنگسرای کوثر در مساحت یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع، ازجمله پروژه‌های فرهنگی در دست اقدام شهرداری نجف‌آباد است که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در منطقه چهار شهرداری (یزدان‌شهر) واقع شده است.

کد خبر 580692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.