پرداخت دیون و پرهیز از موازی‌کاری، اولویت باشگاه ذوب‌آهن است

مدیر روابط و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن گفت: به‌هیچ‌عنوان قصد نداریم به لحاظ هزینه و ریخت‌وپاش‌های مالی با باشگاه‌های دیگر رقابت کنیم؛ رقابت ما در میادین ورزشی و با تکیه‌ بر نیروهای بومی و با سیاست سازندگی، نخبه‌پروری و اخلاق‌مداری است.

محمدمهدی رمضانی گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با سیاست‌های ذوب‌آهن در امر تیم‌داری اظهار کرد: با توجه به جلسات متعدد کارشناسی و جلسه هیئت‌مدیره باشگاه به دلیل شرایط ویژه مالی، اولویت نخست باشگاه استهلاک دیون انباشته‌شده از دوره‌های قبلی است.

وی افزود: سیاست دیگری که برای چشم‌انداز فصل آینده ترسیم کرده‌ایم، پرهیز از موازی‌کاری در استان است؛ لذا تیم‌داری باشگاه ذوب‌آهن در فصل آینده بر این مبنا ادامه خواهد یافت.

مدیر روابط و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن، ادامه داد: بر همین اساس در فصل ورزشی پیش رو باشگاه ذوب‌آهن در برخی رشته‌های آقایان و بانوان چه در سطح آکادمی یا استانی فعالیت خواهد کرد که پس از مشخص شدن اعلام می‌شود.

رمضانی در پایان گفت: به‌هیچ‌عنوان قصد نداریم به لحاظ هزینه و ریخت‌وپاش‌های مالی با باشگاه‌های دیگر رقابت کنیم؛ رقابت ما در میادین ورزشی و با تکیه‌بر نیروهای بومی و با سیاست سازندگی، نخبه‌پروری و اخلاق‌مداری است.

کد خبر 580661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.