عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و تردد وسایل نقلیه، بهبود سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان، عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، تصریح کرد: اجرای عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۹ شهرداری توسط دو پیمانکار آسفالت معابر آغاز شده است و با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بهسازی، ترمیم و لکه‌گیری معابر از جمله مطالبات شهروندان از مجموعه مدیریت شهری است، افزود: تاکنون لکه‌گیری آسفالت در محله‌های نصرآباد، زهران، لادان، کوهانستان، جنیران، کارلادان، سودان و گورتان اجرا شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر این منطقه ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: تاکنون بالغ بر پنج هزار متر مربع لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه انجام شده است.

وی عملیات زیرسازی و آسفالت معابر فرعی و خاکی منطقه را یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری دانست و افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به‌منظور بهسازی و زیرسازی اصولی و همچنین ارتقای کیفیت آسفالت در حال اجرا است که بر اساس پیشرفت ۶۰ درصدی آن، تاکنون دو هزار متر مربع زیرسازی در محله‌های نصرآباد، زهران، لادان، کوهانستان، سودان و آزادان اجرا شده است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: شهرداری با هدف تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان منطقه تمام معابر و خیابان‌هایی که نیاز به ترمیم و بهسازی دارد را طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی و اولویت‌بندی لکه‌گیری و آسفالت می‌کند.

کد خبر 580659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.