تملکات شهرداری اراک به‌زودی آغاز می‌شود

مدیر املاک و مستغلات شهرداری اراک از آغاز تملکات شهرداری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اولویت‌های تملک پس از تایید کمیته تطبیق فرمانداری این شهرستان، به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد آزاد در حاشیه جلسه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری اراک، اظهار کرد: اولویت‌های تملک شهرداری در سال ۱۴۰۱، از سوی اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است و پس از طرح در کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان، به‌زودی به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: با همکاری کارشناسان کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضائیه و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در مواردی که نیاز به دریافت مصوبه تکمیلی از شورای اسلامی شهر باشد، اقدامات تملک طبق برنامه مصوب، معمول خواهد شد.

مدیر املاک و مستغلات شهرداری اراک اظهار امیدواری کرد ضمن احقاق حقوق قانونی مالکان اراضی واقع در طرح‌های اولویت‌دار، بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نسبت به پیش‌برد برنامه مصوب شورای اسلامی شهر با سرلوحه قراردادن موازین شرعی و قانونی و کسب رضایت شهروندان اقدام کرد.

به گزارش ایمنا، در جلسه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری اراک که با حضور رئیس کمیسیون فنی و عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک و جمعی از کارشناسان رسمی کانون و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضائیه برگزار شد، دغدغه‌های شهرداری جهت ارزیابی عدالت‌محور تملک املاک، با قید تسریع در رسیدگی مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 580648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.