لباس تیم‌های برتر اروپا در فصل آینده

با نزدیک شدن به فصل ۲۰۲۲-۲۳، تیم‌های مطرح اروپا از لباس‌های خود در سال آینده رونمایی کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، فوتبال و مد سال‌ها است که در هم تنیده شده و بهترین تیم‌های جهان در کنار بزرگ‌ترین برندهای ورزشی برای تولید لباس‌های چشم‌نواز در هر فصل، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

تولیدکنندگان پوشاک ورزشی مانند نایک، آدیداس و پوما هر ساله با ظاهری تازه برای جلب توجه طرفداران فوتبال رقابت می‌کنند و تقاضا به حدی است که همیشه جایی برای طرح‌های نوآورانه وجود دارد. در این فرصت نگاهی به لباس عرضه شده برای برترین تیم‌های اروپا در فصل آینده می‌اندازیم.

آرسنال

لباس تیم‌های برتر اروپا در فصل آینده

آرسنال در ماه می از کیت خانگی جدید ۲۰۲۲-۲۳ خود رونمایی کرد. آدیداس که شرکت تأمین کننده لباس‌های این تیم است، طراحی جسورانه‌ای را با الهام از رعد و برق به کار برده است. توپچی‌ها اعلام کرده‌اند که پنج پوند از فروش هر پیراهن فصل آینده که مستقیماً از طریق سایت رسمی این باشگاه خریداری می‌شود به بنیاد آرسنال اعطا می‌شود تا صرف امور خیریه شود.

بارسلونا

لباس تیم‌های برتر اروپا در فصل آینده

بارسلونا لباس خانگی ۲۰۲۲-۲۳ خود را در سوم ژوئن عرضه کرد که طرحی نو و شکل و شمایل تازه‌ای دارد. نایک تلاش کرده تا رنگ آبی و اناری همیشگی بارسلونا را در چارچوبی جدید عرضه کند و پیراهنی متفاوت در اختیار ستاره‌های بارسا قرار دهد. طرح پیراهن فصل آینده بارسلونا درست مثل هر سال شامل خط‌های عمودی می‌شود. این در حالی است که تنها یک بار در سال ۲۰۱۵، راه راه آبی و اناری از خطوط عمودی به خطوط افقی تغییر کرد. کیت ۲۰۲۱-۲۲ کمی روشن‌تر از لباس سال اخیر بارسا است که به بازی‌های المپیک ۱۹۹۲ که در بارسلون برگزار شد اشاره می‌کند.

بایرن مونیخ

لباس تیم‌های برتر اروپا در فصل آینده

لباس خانگی ۲۰۲۲-۲۳ بایرن مونیخ به رنگ قرمز سنتی است، اما در این فصل دارای نوارهای سفید افقی در جلوی پیراهن خواهد بود. راه راه‌ها اندازه‌های مختلفی دارند، با یقه و سرآستین سفیدرنگ. بایرن مونیخ همچنین یک نشان طلایی برای بزرگداشت ده فصل قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آلمان نیز بر روی پیراهنش خواهد داشت.

دورتومند

لباس تیم‌های برتر اروپا در فصل آینده

طراحی لباس خانگی دورتموند توسط پوما یک طرح جسورانه است. نوارهای مشکی عمودی روی رنگ زرد کلاسیک در جلوی پیراهن به کار رفته و یقه و سرآستین‌های مشکی نیز ظاهر خاص این لباس را تکمیل می‌کند و مثل همیشه عبارت "دورتموند" در قسمت بالایی پشت پیراهن، نقش بسته است.

یوونتوس

لباس تیم‌های برتر اروپا در فصل آینده

یوونتوس در فصول اخیر تمایل خود را برای آزمایش لباس‌ها با طرح‌های گوناگون نشان داده است. عادت بانوی پیر در سال آینده نیز ادامه دارد و آدیداس برداشتی غیرمعمول از خطوط عمودی بیانکونری ارائه کرد. نوارهای سیاه از یک سری مثلث تشکیل شده‌اند که به نظر می‌رسد به منطقه‌ای که شهر تورین در آن قرار دارد، اشاره می‌کند.

لیورپول

لیورپول و نایک همکاری خود را در سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با لباس خانگی جدیدی که در ماه می ۲۰۲۲ عرضه شد، ادامه می‌دهند. در کنار لباس‌های خانگی فصل گذشته که تماماً قرمز رنگ بود، در این فصل نشان باشگاه و نشان اسپانسر با رنگ سفید نمایان شده است.

سیتی

لباس تیم‌های برتر اروپا در فصل آینده

منچسترسیتی لباس خانگی جدید خود را برای فصل ۲۰۲۲-۲۳ در ماه مه عرضه کرد و آبی‌ها از "نماد باشگاه کالین بل" و "تیم‌های سرگرم‌کننده اواخر دهه ۱۹۶۰" الهام گرفتند. جدیدترین طرح پوما نشان می‌دهد که نشان باشگاه در وسط پیراهن آبی‌روشن قرار گرفته و تزئینات لباس نیز مربوط به رنگ قهوه‌ای مایل به قرمزی است که سرآستین‌ها را زیباتر کرده است.

رئال مادرید

لباس تیم‌های برتر اروپا در فصل آینده

رئال مادرید با همکاری آدیداس لباس خانگی جدید خود را برای فصل ۲۰۲۲-۲۳ در اواسط ماه مه عرضه کرد. این طرح صد و بیستمین سالگرد تأسیس این باشگاه را نشان می‌دهد و دارای جزئیات بنفش در کنار طراحی نمادین تمام سفید است.

رم

نیوبالنس و رم بار دیگر این با هم همکاری کرده‌اند و یک کیت با رنگ قرمز تیره کلاسیک و زرد طلایی خلق شده است. لباس به طرز شگفت‌انگیزی ترکیب رنگ‌ها را در خود جای داده و طراحی ظریفی که بر روی لباس انجام شده در کنار یقه دکمه دار، زیبایی خاصی را به کیت رم بخشیده است.

کد خبر 580635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.