جولان موتورسواران در پارک‌های نوساز گلپایگان+ پاسخ شهردار

ویراژ موتورسواران در پارک‌های نوساز شهر گلپایگان دردسرساز شده و آرامش و امنیت شهروندان را سلب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویراژ موتورسواران در پارک‌های نوساز گلپایگان به ویژه پارک خیابان حجت‌الاسلام، موجب سلب آرامش و امنیت شهروندان و بی‌نظمی و آلودگی صوتی در این محله شده است.

وجود مانع و کنترل ورودی پارک‌های شهر به منظور جلوگیری از ورود موتورسواران است‌. در صورت نبود موانع پارک‌های نوساز جولانگاه جوانان موتورسوار می‌شود.

ورود موتورسواران به پارک‌ها برای کودکانی که با خیال آسوده در حال بازی هستند بسیار خطرناک است.

عده‌ای از شهروندان گلپایگانی در تماس با خبرگزاری ایمنا، نسبت به این شرایط اعتراض داشتند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان شدند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

مسدود کردن ورودی بوستان نبوت با فلاور باکس

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: قسمتی از پارک نبوت به عنوان پارکینگ خودرو برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده که به دلیل سهولت و تردد آسان شهروندان به داخل پارک قسمتی از آن بدون مانع است.

وی با بیان اینکه برخی موتورسواران از قسمت بدون مانع وارد پارک نبوت می‌شوند، افزود: به منظور جلوگیری از ورود راکب‌سواران باید در بخش‌های بدون مانع بوستان‌های سطح شهر از جمله بوستان نبوت، فلاور باکس نصب شود.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: رعایت نکردن برخی راکب‌سواران در محدوده پارک نبوت، شهرداری را وادار کرده است تا برای مسدود کردن این مسیر تعدادی فلاور باکس تهیه کند که پس از آماده شدن در این مکان قرار می‌گیرد.

کد خبر 580626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.