کالیفرنیا، میزبان اولین مرکز اجتماعی پرینتر سه‌بعدی جهان

مدیران توسعه مسکن Palari در کالیفرنیا با همکاری گروهی از معماران اهل سنگاپور در نظر دارند اولین مرکز اجتماعی پرینتر سه بعدی جهان را در شهر احداث کنند که از پایداری کامل برخوردار خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مصرف انرژی شهری در منطقه جدید کالیفرنیا صفر خواهد بود، ضمن این‌که قرار است اصول پایداری در آن به طور صددرصد پیاده شود. در این منطقه، ویلاها به طور کامل از سازه‌های پیش‌ساخته تشکیل خواهد شد و از کیفیت بسیار بالایی برای سکونت و کار برخوردار خواهد بود. مدیران توسعه مسکن Palari ادعا کرده‌اند که تمام این ویلاها با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و کاملاً دوستدار محیط زیست خواهد بود.

کالیفرنیا، میزبان اولین مرکز اجتماعی پرینتر سه‌بعدی جهان

طراحی ویلاهای جدید به گونه‌ای انجام خواهد شد که در آن‌ها، انرژی تجدیدپذیر تأمین کننده نیروی مورد نیاز ساکنان خواهد بود و در نتیجه مصرف انرژی شهری به صفر می‌رسد. علاوه بر این، عایق‌بندی سازه‌های به گونه‌ای انجام می‌شود که کاهش ۹۰ درصدی اتلاف انرژی را در پی داشته باشد. نکته جالب توجه این‌که پیش‌ساخته بودن ویلاها، اثرات زیست‌محیطی ساخت‌وساز در منطقه را به حداقل می‌رساند، ضمن این‌که مواد به کار برده شده در احداث آن‌ها در مقابل آتش‌سوزی از مقاومت کامل برخوردار خواهد بود.

همکاری مستقیم توسعه مسکن Palari با معماران اهل سنگاپور برای حل بحران کمبود مسکن در ایالات متحده آمریکا انجام شد، که در نتیجه آن قرار است خانه‌هایی پایدار، مقرون به صرفه و مدرن، نه‌تنها در کالیفرنیا، بلکه در سایر شهرهای کشور نیز احداث شود. مدیران Palari بر این باور هستند که کمبود مسکن امروز سراسر آمریکا، به علت خانه‌سازی به سبک سنتی بوده که هیچ رشدی را در پی نداشته و به افزایش ارزش املاک نیز منجر شده است. در نتیجه، ساخت خانه‌ها به سبک مدرن نه‌تنها می‌تواند وجود واحدهای مسکونی بسیاری را در پی داشته باشد، بلکه احداث آن‌ها به روش پرینتر سه‌بعدی می‌تواند خانه‌های مقرون‌به‌صرفه با تعداد بیشتری را برای شهروندان تأمین کند.

کالیفرنیا، میزبان اولین مرکز اجتماعی پرینتر سه‌بعدی جهان

کد خبر 580617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.