شهرام شکیبا با «آسمون هشتم» در شبکه افق

ویژه برنامه «آسمون هشتم» با اجرای شهرام شکیبا از شبکه افق پخش می‌شود؛ پویش هشتگ «رفیق_زیارت» یکی از بخش‌های مهم این برنامه است.

به گزارش ایمنا، امام مهربانی‌ها از دیرباز سایه کرامت خود را بر مردم ایران گسترده و در این سال‌ها همگان را مورد لطف و رحمت خود قرار داده است.

به همین منظور مردم ایران نیز حد فاصل ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را با نام دهه کرامت نام‌گذاری کرده‌اند تا در این ایام بیشتر به این دو بزرگوار ارادت خود را اثبات کنند. شبکه افق سیما نیز این بار با برنامه «آسمون هشتم» مهمان خانه مخاطبین شده است.

این برنامه قرار است از امشب (چهارشنبه) تا جمعه همین هفته با اجرای شهرام شکیبا برابر دیدگان مخاطبین قرار گیرد و با دعوت از مهمانان مختلف به بررسی موضوعات گوناگون در باب امام هشتم (ع) بپردازد.

موضوع دیگری که در این ویژه برنامه شاید مهم باشد، بحث هشتگ «رفیق_زیارت» است. در پوستری که از این برنامه منتشر شده آمده است: «اگر دلت می‌خواد با یک نفر از دوستانت به زیارات امام رضا (ع) بری، اسم رفیقت رو به شماره ۱۰۰۰۸۵ پیامک کن و قرعه کشی سفر مشهد رو توی برنامه آسمون هشتم ببین، شاید اسم تو و رفیقت برای زیارت دراومد.»

علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند از امشب به مدت سه روز هر شب ساعت ۲۲ این برنامه را در شبکه افق به تماشا بنشینند.

منبع: تسنیم

کد خبر 580587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.