جشن خیابانی خاص ملوان به شیوه اروپایی‌ها در انزلی+فیلم

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از قهرمانی در لیگ آزادگان، به سبک اروپایی‌ها در خیابان‌های انزلی به‌همراه مردم به جشن و پایکوبی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شب گذشته در آخرین دیدار فصل خود در لیگ دسته‌اول، با نتیجه یک بر صفر از سد ویستاتوربین تهران گذشت و با کسب قاطعانه ۷۱ امتیاز، در ورزشگاه سیروس قایقران موسوم به سن‌سیروس جام قهرمانی را بالای سر برد.

قوهای سپید انزلی که پس از شش سال دوباره به لیگ‌برتر بازگشتند، سر از پا نمی‌شناختند و جو فوق‌العاده‌ای در بندرانزلی به راه افتاد.

ملوانی‌ها پس از برپایی جشن قهرمانی در ورزشگاه سن‌سیروس، جشن و پایکوبی این قهرمانی و حضور دوباره در لیگ‌برتر را به خیابان‌های انزلی کشاندند و بازیکنان و اعضای این تیم به شیوه خاص و به سبک اروپایی‌ها با قرار گرفتن در یک اتوبوس روباز، به میان مردم رفتند و همراه آنان تا پاسی از شب در میادین و خیابان‌های شهر انزلی، به شادی پرداختند.

به‌غیر از اتوبوس روباز و مردمان عاشق ملوان، قوی سپید نماد باشگاه ملوان نیز در این جشن حضور داشت.

این اتفاق یکی از معدود اقدامات پسندیده و خاص یک باشگاه ورزشی در ایران بود که تحسین تمامی علاقه‌مندان به فوتبال و ورزش را با خود به‌دنبال داشت.

خبرنگار ایمنا، در میان این جمعیت گسترده که همگی عاشقان ملوان هستند و با تمام وجود در این جشن شرکت کردند تصاویری اختصاصی ثبت کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید و از این جشن باشکوه انزلی‌چی‌ها لذت ببرید:

کد خبر 580574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.