عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ خردادماه

در این بسته خبری از تعطیلی دو پارکینگ طبقاتی در آبادان تا فرسودگی ماشین‌آلات خدمات‌رسانی دهدشت و حصارکشی کارگاه‌های ساختمانی بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تعطیلی ۲ پارکینگ طبقاتی در آبادان

محمدرضا متور، سرپرست شهرداری آبادان گفت: دو پارکینگ طبقاتی در پاساژهای الماس جنوب و سیتی سنتر این شهر برای بررسی فنی و استحکام بنا و سازه تعطیل شدند.

فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری دهدشت

علیرضا نکویی، شهردار دهدشت گفت: با توجه به عمر بالای ماشین آلات شهرداری و فرسودگی آنها خدمات رسانی از سوی نیروها به شهروندان به سختی انجام می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی نخستین «پارک طناب» خراسان شمالی در شیروان

عین الله احمدی، شهردار شیروان گفت: عملیات اجرایی نخستین پارک طناب استان خراسان شمالی در شیروان آغاز شد.

حصارکشی کارگاه‌های ساختمانی بجنورد نظام‌مند شد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد از نظام‌مند شدن حصارکشی کارگاه‌های ساختمانی مرکز استان خبر داد.

برگزاری همایش «سلام فرمانده» در اردبیل

اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همایش «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی‌های دارالارشاد اردبیل در مجموعه تفریحی شورابیل برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ میلاد امام مهربانی‌ها در سمنان

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشن بزرگ امام مهربانی‌ها به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در سمنان خبر داد.

رفع تصرف حریم رودخانه لوندویل

نعمت یاورپور، شهردار لوندویل از رفع تصرف حریم رودخانه این شهر به طول ۸۰۰ متر و عرض ۱۲ متر خبر داد.

ساماندهی روشنایی میادین و بوستان‌های زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند از ساماندهی روشنایی فضاهای سبز شهری و میادین خبر داد و گفت: تاریکی میادین و فضاهای سبز شهری علاوه بر بدمنظره شدن شهر موجب اختلال در فعالیت‌های شهروندان و بعضاً حوادث ترافیکی می‌شود.

اضافه شدن ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهری گرگان

آرش فولادیان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان از افزوده شدن ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل درون شهری گرگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد خبر 580542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.