مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در این بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در مسیر پژوهش»، «جاده جلوان در پله آخر تصویب»، «مشارکت شهروندان شاه‌کلید ساماندهی مشاغل در شهر»، «تخفیف ویژه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان ویژه اسامی رضا و معصومه»، «ساختار عمران شهرداری اصفهان شفاف است»، «اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان»، «اجرای آخرین بند از طرح شفافیت، تا پایان خردادماه»، «بررسی آزادسازی گلوگاه‌های بافت فرسوده در شورای ششم»، «سوت‌زنی از افشاگری به دور است»، «وظیفه شهرداری در قانون جوانی جمعیت و خانواده» و «نحوه برخورد با ساختمان‌های ناایمن شهر» مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در مسیر پژوهش

غلامرضا ساکتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: پروژه پژوهشی «عارضه‌یابی و ارائه الگوی بهینه مدیریت پسماندهای خشک» جهت توسعه روش‌ها و راهکارهای نوین مدیریت پسماند در شهر اصفهان آغاز شد.

جاده جلوان در پله آخر تصویب

وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: بر اساس مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان، جاده شمالی جنوبی جلوان موسوم به جاده مرگ، با عرض ۲۴ متر و جاده شرقی غربی با عرض ۳۶ متر تعیین و مقرر شد با توجه به خارج از محدوده شهر بودن این جاده، پس از تأیید جهاد کشاورزی، مراتب در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مطرح شود.

مشارکت شهروندان شاه‌کلید ساماندهی مشاغل در شهر است

امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشارکت و همراهی شهروندان شاه‌کلید ساماندهی مشاغل در شهر است، گفت: در نظر داریم به صورت آزمایشی، ساماندهی خیابان‌های صغیر و طالقانی را با مشارکت شهروندان و نخبگان اجرا کنیم.

تخفیف ویژه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان ویژه اسامی رضا و معصومه

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ظرفیت‌های تفریحی گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با تخفیف ۳۰ درصدی به افرادی که نام‌های مقدس رضا و معصومه دارند، ارائه می‌شود.

ساختار عمران شهرداری اصفهان شفاف است

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: ساختار این معاونت نه‌تنها در این دوره مدیریت شهری، بلکه از سال‌های قبل به گونه‌ای تنظیم شده است که هر اقدامی از دستورالعمل‌های تعریف شده در خصوص تهیه طرح، انتخاب پیمانکار، نحوه نظارت و تحویل پروژه پیروی می‌کند و شفاف است.

اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان

حسن نظام‌زاده، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات شهری اختصاص یافته است که بر اساس اولویت‌های سازمان هزینه خواهد شد.

اجرای آخرین بند از طرح شفافیت، تا پایان خردادماه

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از برنامه الکترونیکی شدن فرایند صدور پروانه اجرا شده و تا پایان خردادماه امسال تکمیل می‌شود، گفت: این بند به عنوان آخرین بخش طرح شفافیت اجرایی خواهد شد.

بررسی آزادسازی گلوگاه‌های بافت فرسوده در شورای ششم

رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان مباحث مطرح شده این هفته کمیته نظارتی شورای ششم در چهار منطقه شهرداری را تشریح کرد.

سوت‌زنی از افشاگری به دور است

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی واسطه‌ای است تا مدیریت شهری بتواند نقاط ضعف خود را بهتر شناسایی کند، قطعاً این سامانه اصلاح‌کننده است و تأثیر بسزایی در ایجاد شفافیت دارد.

وظیفه شهرداری در قانون جوانی جمعیت و خانواده چیست؟

فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص قانون جوانی جمعیت و خانواده، گفت: طبق این قانون برای هر دستگاه وظایفی تعریف شده است. در این قانون وظایف و رسالت شهرداری‌ها شامل دو بخش است، نخست به عنوان یک نهاد عمومی و دوم در جایگاه یک سازمان، رسالت‌هایی را در قبال زنان شاغل خود در شهرداری دارد.

در برخورد با ساختمان‌های ناایمن شهر چه باید کرد؟

مصطفی نباتی‌نژاد، عضو کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص ساختمان‌های ناایمن در شهرها، گفت: برای اینکه شاهد اتفاقات ناگوار مانند متروپل نباشیم، باید اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم را در برخورد با ساخت‌وسازها انجام دهیم.

کد خبر 580534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.