لزوم حضور سازمان‌های دولتی در شهر صدرا

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر صدرا گفت: هیچ‌ کدام از سازمان های دولتی حضور موثری در شهر صدرا ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هاشم عزیزی امروز -چهارشنبه، هجدهم خردادماه- در دیدار با نماینده مردم شیراز و زرقان، اظهار کرد: شهر صدرا دارای جمعیتی ۲۰۰ هزار نفری است، و پس از شهر شیراز دومین شهر پرجمعیت استان فارس محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در خصوص اعتبارات و بودجه‌های شهرستانی، استانی و حتی ملی ریالی به این شهر تخصیص نیافته و علت اساسی آن نبود نماینده دولت در شهر صدرا است.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا گفت: در صورت امکان رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در کمیته اعتبارات استانی حضور پیدا کنند تا بتوانند از حقوق مردم در شهر صدرا دفاع کنند. وی افزود: در خصوص اعتبارات بودجه‌های عمرانی و فرهنگی که تاکنون هیچ بودجه‌ای به این امر اختصاص نیافته است، بنابراین نماینده مردم شیراز ورزقان درخواست می‌کنم که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و استان نیز نماینده مردم صدرا حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از سازمان‌های دولتی در شهر صدرا حضور مؤثری ندارند، افزود: با توجه به شروع پروژه‌های کلان ساخت مسکن در شهر صدرا، اما هیچ گونه زیرساختی مانند درمانگاه، مدرسه و زمین ورزشی برای آنان پیش‌بینی نشده است که حمایت کلیه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی را برای حل این معضل می‌طلبد.

کد خبر 580514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.