افزایش ۱۳۴ درصدی کمک‌های مردمی در اصفهان نسبت به سال گذشته

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: میزان مشارکت‌های مردمی این استان در جذب کمک‌ها در سال ۱۴۰۰ بالغ‌ بر ۴۳۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا طاهری با اعلام اینکه کارگاه‌های آموزشی برای تسهیل و پشتیبانی از فعالیت‌های قابل واگذاری به مراکز نیکوکاری، برگزار شد، اظهار کرد: در این برنامه‌های آموزشی طریقه جمع‌آوری کمک‌ها و توزیع آن بر اساس نیاز پایه‌ای محرومان و نیازمندان برای توانمندسازی خانواده‌های شناسایی شده، آموزش داده شد.

فعالیت مراکز نیکوکاری با محوریت محله‌ها

وی افزود: این مراکز به دنبال ارائه خدمات براساس نیازهای مددجویان با محوریت محله‌ها و استفاده از ظرفیت افراد و خیران هر محله با توجه به اولویت‌های معیشت، درمان، توان‌بخشی، جهیزیه، مسکن و اشتغال هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به درآمد و روند روبه رشد خدمات مراکز نیکوکاری در استان اصفهان، تصریح کرد: میزان مشارکت‌های مردمی در جذب کمک‌ها در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴۳۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۴ درصد افزایش داشته است.

کمیته امداد تسهیل‌گر و ناظر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است

وی بابیان اینکه کمیته امداد، تسهیل‌گر، ناظر و پشتیبان فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است، گفت: اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی خدمات در شبکه‌های نیکوکاری موجب گستردگی اعتماد مردمی و افزایش مساعدت‌ها، صدقات، نذورات خیران و نیکوکاران خواهد شد.

طاهری افزود: در جلسات آموزشی با تقویت تعامل مسئولان مراکز و تبادل‌نظر و همفکری با معتمدین محلات و روحانیون مساجد، شیوه‌های جدید و همکاری در برنامه‌ها و امور مشارکت‌های مردمی محقق می‌شود.

کد خبر 580492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.