۱۰ مسافر یک واگن قطار مشهد - یزد جان خود از دست دادند

معاون مسافری راه آهن گفت: ۳۴۸ مسافر در قطار مشهد-یزد حضور داشتند که با خروج پنج واگن این قطار از خط پس از برخورد با بیل مکانیکی، تاکنون ۱۰ نفر از مسافران یک واگن جان باختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «میرحسن موسوی» درباره جزئیات حادثه امروز قطار مشهد - یزد اظهار کرد: در پی این حادثه پنج واگن از خط خارج شده است که در هر واگن ۴۰ مسافر حضور داشت، اما مسافران یک واگن حال مناسبی ندارند و تاکنون ۱۰ نفر جان باختند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تعدادی از مصدومان هنوز از واگن‌ها خارج نشده‌اند، افزود: بر اساس اطلاعات اولیه که از محل حادثه دریافت کردیم حدود ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز _چهارشنبه هجدهم خردادماه_، هنگام عبور قطار مسافری مشهد به مقصد یزد، در بلاک عباس‌آباد در منطقه طبس به دلیل برخورد قطار با بیل مکانیکی که در کنار خط بود، پنج واگن از خط خارج شده است.

معاون مسافری راه‌آهن گفت: بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور ۱۲ نفر مصدوم به بیمارستان تا این ساعت انتقال داده شده است، ولی متأسفانه ۱۰ نفر فوت شدند.

به گفته موسوی این قطار ۳۴۸ مسافر داشت و برای انتقال سایر مسافران، قطار فوق‌العاده از طبس اعزام شده است. مسافران اکنون سوار قطار فوق‌العاده در حال مراجعه به ایستگاه راه‌آهن طبس هستند.

وی با اعلام اینکه این اطلاعات گزارش اولیه و مقدماتی از زمان و جزئیات حادثه است، خاطرنشان کرد: مسافران در راه‌آهن طبس با اتوبوس ادامه سفر به یزد را خواهند داشت.

معاون مسافری راه‌آهن گفت: در ساعت اولیه حادثه کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن به محل اعزام از منطقه و از مسیر بازدید داشته است تا علت تصادف مشخص شود. علت اصلی وقوع حادثه را بررسی خواهیم کرد و قطعاً بعد از بررسی کمیسیون عالی سوانح علت دقیق حادثه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، صبح امروز، قطار مسافری مشهد-یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد.

کد خبر 580444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.